Lige lidt mere Bugatti
Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 20:05

Lidt sjov reportage - lag mærke til nålen ca 5min henne...Incredible!

http://video.google.com/videoplay?docid=3772330132233513003

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 20:07

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen
> Lidt sjov reportage - lag mærke til nålen ca 5min henne...Incredible!
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=3772330132233513003

Arghh.. her er så lige det rigtige link

http://www.youtube.com/watch?v=ddBrgMHrg7E

--
/HB

Fra : Klaus G.

Dato : 04-08-07 00:28

> http://www.youtube.com/watch?v=ddBrgMHrg7E
Ja, de "mellem" accelrationer er fuldstændige gale! :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-08-07 09:34

On Fri, 3 Aug 2007 21:07:18 +0200 "HB" <hbOOsnabela.dk> sent the
following smoke signals:

>"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen

>Arghh.. her er så lige det rigtige link
>
>http://www.youtube.com/watch?v=ddBrgMHrg7E

Den lyder nærmest som en jetmotor når han triller ud fra tankstationen.
Fed bil, så hvis jeg vandt 7-8 gange i lotto, ville jeg købe én og
placere den ved min seng.
Alternativt bygge min seng ind i den...man ligger jo alligevel næsten
ned, når man kører sportsvogn eller hur?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : -= JF =-

Dato : 04-08-07 10:35

Hr. Jensen skrev:

> Fed bil, så hvis jeg vandt 7-8 gange i lotto, ville jeg købe én og
> placere den ved min seng.

I sengen, Hr. Jensen. I sengen!!
Så'n en skønhed skal da med i seng

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-08-07 11:11

On Sat, 04 Aug 2007 11:34:43 +0200 -= JF =- <null@null.null> sent the
following smoke signals:

>I sengen, Hr. Jensen. I sengen!!
>Så'n en skønhed skal da med i seng

Jeg er syg, ikke pervers.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : -= JF =-

Dato : 04-08-07 13:23

Hr. Jensen skrev:

> Jeg er syg, ikke pervers.

Årh, pjatterøv.
Kærligheden mellem en mand og hans Veyron er smuk - ikke pervers

--
Mvh. John

Fra : tom jensen

Dato : 03-08-07 20:12

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt sjov reportage - lag mærke til nålen ca 5min henne...Incredible!
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=3772330132233513003
>
> --
> /HB

???????????????

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Tom

Dato : 04-08-07 09:07

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt sjov reportage - lag mærke til nålen ca 5min henne...Incredible!
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=3772330132233513003

jeg synes nu en pumpet supra er endnu mere imponerende end sådan en Bugatti

Kan desværre ikke finde linket på youtube, men har engang set en supra med
over 1000 heste som starter på racetrack. Det ser helt vildt ud og hele
karossen vrider sig så meget at men kan stikke en arm ind mellem motorhjælm
og sideskærm....shyt det rykker når den accelererer )

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 10:07

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> karossen vrider sig så meget at men kan stikke en arm ind mellem
> motorhjælm og sideskærm....shyt det rykker når den accelererer )

Er det denne?
1/4 mile på 8,4!!..

http://www.youtube.com/watch?v=Jkl8U2xgSes

--
/HB

Fra : Tom

Dato : 04-08-07 15:01

> Er det denne?
> 1/4 mile på 8,4!!..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Jkl8U2xgSes

Nej, det er en sølvgrå supra hvor man vitterlig kan se at karossen vrider
sig så meget at motorhjælmen pludselig gaber over 10 cm i siderne....jeg har
har aldrig set noget så vildt

--
Tom

Fra : TDN

Dato : 04-08-07 15:14

> [...]
> sig så meget at motorhjælmen pludselig gaber over 10 cm i siderne....jeg

Mon det er denne:

http://www.youtube.com/watch?v=O2BM2vJu2fM&mode=related&search=

Mvh
Thomas

Fra : Tom

Dato : 04-08-07 15:39

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Mon det er denne:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=O2BM2vJu2fM&mode=related&search=

yes yes, du fandt den også

--
Tom

Fra : Tom

Dato : 04-08-07 15:34

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Er det denne?
> 1/4 mile på 8,4!!..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Jkl8U2xgSes

Jeg fandt den
http://www.youtube.com/watch?v=fZwqig01mL0

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 15:43

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt den
> http://www.youtube.com/watch?v=fZwqig01mL0

Hold da maul! Den bliver da vredet

--
/HB

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-08-07 12:44

> [...]
> karossen vrider sig så meget at men kan stikke en arm ind mellem
> motorhjælm og sideskærm....shyt det rykker når den accelererer )

Bugattien har også over 1000 hk, og den holder da stadig sammen, SELV når
man giver gas? tsk tsk

Troels

Fra : Klaus G.

Dato : 04-08-07 18:21

> jeg synes nu en pumpet supra er endnu mere imponerende end sådan en
> Bugatti
Godt du fik en smiley efter, for ingen kan da helt seriøst sammenligne en
bil som KUN er bygget til at køre på bane/ligeud, som der temlig sikkert
skal skrues i en time eller to, før den kan tage en tur mere, og sådan en
Veyron...

Sådan en Bugatti er jo lavet til landevejen(læs:motorvej), og kan holde til
det, ihvertfald indtil videre :)

Hvis Bugatti(VW) satte sig for at lave en bil som bare skulle kunne køre
ligeud(som altid er de biler en Veyron bliver sammenlignet med), og dens
budget skulle være det samme som det der er blevet brugt på at udvikle den
Veyron, så tror jeg nu nok at det de får smækket sammen kan baske alt andet
på markedet :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 18:34

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> budget skulle være det samme som det der er blevet brugt på at udvikle den
> Veyron, så tror jeg nu nok at det de får smækket sammen kan baske alt

Well spoken

--
/HB

Fra : Tom

Dato : 04-08-07 19:55

> [...]
> budget skulle være det samme som det der er blevet brugt på at udvikle den
> Veyron, så tror jeg nu nok at det de får smækket sammen kan baske alt

pointen var ikke hvad der kan holde længst men hvor det virker voldsomst med
de mange hk
En Bugatti skal jo også have skiftet dæk for hver 30 min. når der køres med
fuld skrue, så den holder heller ikke ret længe før den skal til en
dækmontør.

--
Tom

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-08-07 01:27

> En Bugatti skal jo også have skiftet dæk for hver 30 min. når der køres
> med fuld skrue, så den holder heller ikke ret længe før den skal til en
> dækmontør.

På de 30 minutter rejser du iøvrigt også 200 km - og jeg tvivler på at du
holder 400 km/t så længe.

Troels

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-08-07 01:28

> [...]
> En Bugatti skal jo også have skiftet dæk for hver 30 min. når der køres
> med fuld skrue, så den holder heller ikke ret længe før den skal til en

(Jeg ved f.eks hvor kort tid jeg kører bare 200 km/t ad gangen, inden der
kommer en eller anden lallende ud i ydersporet

Desuden løber Bugattien tør for benz ved den fart, før du får slidt dækkene
i smadder.

Troels

Fra : Mogens

Dato : 19-08-07 22:03

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46b5198a$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> (Jeg ved f.eks hvor kort tid jeg kører bare 200 km/t ad gangen, inden der
> kommer en eller anden lallende ud i ydersporet

Det kan godt lade sig gøre i Tyskland - ved jeg.

> Desuden løber Bugattien tør for benz ved den fart, før du får slidt
> dækkene i smadder.

Både og - tør for benzin og dæk. Du vil blive overrasket over,
hvor hurtigt det går IRL og ift. alm. biler. Meget overrasket...

Fra : Tom

Dato : 20-08-07 18:27

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
news2yi.6518$ZA.2968@newsb.telia.net...

> Både og - tør for benzin og dæk. Du vil blive overrasket over,
> hvor hurtigt det går IRL og ift. alm. biler. Meget overrasket...

Tja 1001 HK der skal overføres via noget gummi, det vil nok sætte sine
begrænsninger på levetiden

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 20-08-07 18:59

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Tja 1001 HK der skal overføres via noget gummi, det vil nok sætte sine
> begrænsninger på levetiden

Desuden er gummiblandingen meget bløde på dæk, der anvendes
på den slags biler - de klæber til hænderne, når de er driftsvarme.
Det betyder, at bilen kan være yderst farlig at køre i regnvejr, hvis
ikke dæktemperaturen holdes oppe.

Uden at gøre nogen sammenligning iøvrigt til Bugatti er min bil ek-
sempelvis ubehagelig med kolde dæk og regnvejr. Jeg kan ikke
køre over 80 km/t - den kan slet ikke stå fast - hvorfor vi gør en
break på en rasteplads what ever...