Complaint - Hvad _anden er meningen (med d~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-08-07 17:28

"Kall, Mogens" skrev
0620 news:Kj9ua.54736$y3.3765395@news010.worldonline.dk
2014 news:%eUjc.149988$jf4.7970912@news000.worldonline.dk

> Hvis jeg var Statsminister (Prime Minister) i Israel, så ville jeg under
> *ingen* omstændigheder finde mig i denne arkæologiske vandalisering af
> tempelbjerget !!!
>
> Om nødvendig ville jeg FORBYDE muslimer afgang !!!

News:

(Kristeligt Dagblad, tirsdag den 24. juli 2007, side 5, Udland)

=== citat start ===

Arkæologer er verde over opgravning på Tempelbjerget

Israelske arkæologer er verde over, at myndighederne har givet håndværkere
lov til at grave nye el-kabler ned på Tempelpladsen

(Af) Allan Sørensen, skriver fra Jerusalem

Tempelpladsen i Jerusalem sætter endnu en gang følelserne i kog. I løbet af
de seneste uger har håndværkere - med tilladelse fra de muslimske
Wakf-myndigheder, det israelske politi og fredningsnævnets velsignelse -
gravet en grøft på omkring en meters dybde og 80 meters længde midt på
Tempelpladsen med det formål at lægge nye el-kabler, der kan sikre strømmen
til al Aqsa-moskeen.

Opgravningen har imidlertid affødt voldsomme reaktioner fra israelske
arkæologer, der beskylder Wakf-myndighederne for at foretage skødeløse og
skadelige udgravninger på byens helligste sted.

- Brug af traktorer og andre tunge maskiner på Tempelbjerget kræver
professionel og omhyggelig arkæologisk overvågning, står der i en
pressemeddelelse fra Komiteen til Forhindring af Ødelæggelse af
Tempelbjergets Antikviteter. Komiteen er sammensat af israelske og
internationale arkæologer, forfattere, intellektuelle og politikere fra alle
sider af den politiske vifte.

Tempelpladsen anses af jøder for at være stedet, hvor de to jødiske
templer lå. I dag er pladsen rammen for to af islams helligste
bygningsværker, al Aqsa-moskéen og Klippemoskéen. For kristne er pladsen
hellig, fordi Jesus, ifølge traditionen, underviste sine disciple på
Tempelpladsen.

Arkæolog Eilat Mazar, der er talsmand for Komiteen til Forhindring af
Ødelæggelse af Tempelbjergets Antikviteter, mener, at alle de muslimske
udgravninger på Tempelpladsen er en fare for stedets historiske
antikviteter, fordi udgravningerne ikke foretages med professionel
overvågning.

- Som et resultat af de seneste udgravninger vil endnu mere af
Tempelpladsens historie blive slettet, siger Eilat Mazar, der beskylder
Wakf-myndighederne for systematisk at forsøge at udviske alle jødernes
historiske og bibelske tilhørsforhold til stedet.

Eilat Mazar antyder også ironien i det internationale samfunds tavshed i
forhold til de nye muslimske udgravninger. For tre måneder siden skabte
opførslen af en ny israelsk rampe uden for Tempelpladsen så heffig
international kritik, at de israelske myndigheder var nødt til at stoppe
byggeriet.

Efter tidligere muslimske udgravninger på Tempelpladsen har israelske
arkæologistuderende fra Bar Ilan Universitetet arbejdet på at undersøge de
mange tusinde kilo "affald", der blev smidt ud i Kidrondalen. De studerende
har fundet hundredvis af antikviteter fra otte forskellige tidsperioder i
affaldsbunkerne fra udgravningerne.

Netop de fund har været med til at øge protesten mod yderligere muslimske
udgravninger på Ternpelpladsen. Men med det israelske politis tilladelse
har protesterne ikke nogen egentlig virkning. De muslimske Wakf-myndigheder
siger, at udgravningerne vil fortsætte planmæssigt.

allan@kristeligt-dagblad.dk.fjern

=== citat slut ====

(Jeg er IKKE pragmatiker!)

Hvad _anden er meningen (med denne vandalismus), Israel ?

Jeg vil skide på, hvad disse religiøse, muslimske, fanatiske hedninger
mener. Tempelbjerget er forbudt område for vandalismus !!!

What's Your opinion, ET ?

ET:
(2007.08-03, Friday, CET 17:55, GMT 15:55)
- "Du får min godkendelse."

Thank You, Sir ...

The *Truth*, the hole *Truth* and NOTHING else than the *Truth*. No more
Bullshit !!!

Ikke mere med at slikke folk i røvhullet !!!

This file will be send to the Embassy of Israel, Denmark and White House.

-

Last file-OUTPUT:
6844 news:hKFsi.30$mK3.25@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,