CCR
Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 03-08-07 15:27

Jeg går og arbejder lidt med at bygge en fuld lukket rebreather. Er
der nogen der har nogle gode fif, meninger eller ting man skal være
særlig opmærksom på.

Fra : Rene Jensen

Dato : 03-08-07 16:41

http://www.lungfish.dk/

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-08-07 19:20

http://www.rebreatherworld.com/
God fornøjelse, der er et par timers læsning

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 04-08-07 00:53

On 3 Aug., 17:41, "Rene Jensen" <r...@nyraad.net> wrote:
> http://www.lungfish.dk/
>
> Har læst det han skriver på hans hjemmeside, det er for øvrigt en ret god side syntes jeg.
Hvad med ilt rensning af de forskællige komponenter, hvodan bære man
sig ad med det??

Fra : r_iversen@hotmail.co~

Dato : 07-08-07 12:59

On 4 Aug., 01:52, Mog.a...@gmail.com wrote:
> On 3 Aug., 17:41, "Rene Jensen" <r...@nyraad.net> wrote:>http://www.lungfish.dk/

> Hvad med ilt rensning af de forskællige komponenter, hvodan bære man
> sig ad med det??

Man tager et blender kursus