Bornholm og flaskefyldning
Fra : TT

Dato : 03-08-07 12:42

Hej med jer,

Jeg skal samme nmed en flok andre på bådtur fra København til Bornholm, og
vi vil jo gerne dykke lidt derovre, men har kun 1 flaske hver - så jeg vil
høre om der er nogle der kan hjælpe med at fylde (husk vi har ingen bil, og
båden stikker 2,3 meter) en 12 - 20 flasker, eller låne os nogle fyldte
derovre - vi skal ligge der en weekend.

Mvh. Torben

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 03-08-07 16:40

Det kunne jeg måske, afhængig af tidspunktet.
Hvornår kommer I?

Claus

Fra : TT

Dato : 04-08-07 14:35

Hej Claus,

Den sidste weekend i september 29-30, vi har ikke planlagt hvor vi skal
dykke derovre endnu, men nogle af os ville gerne se kineseren, men ikke alle
så.... Vi ankommer lørdag morgen og smutter igen søndag eftermiddag. Det
ville være super hvis du kunne hjælpe. Send gerne en mail så kan vi tage en
privat dialog.

Mvh. Torben