Legavy 6.0 - fejl 13: Type mismatch
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 02-08-07 02:04

Hej Gruppe!

Jeg har lige købt Legacy 6.0 (pris $ 29,95 for Deluxe udgave, uden manual)
og skal til at sætte mig ind i programmet, men opdager at når jeg klikker på
feltet "Legacy startside", får jeg meddelelsen: "Fejl ved visning af Legacy
startside. Fejl 13: Type mismatch. Vil du PRØVE IGEN?" - Men det hjælper
ikke ?

Kan nogen hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at afhjælpe fejlen, gerne
set fra kravlestadiet?

Og hvordan får jeg helst en dansk gerne let forståelig manual?

M.v.h.
Gingko

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 02-08-07 08:41

Her er adressen til den danske side. http://legacydansk.com/
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 08-08-07 01:45

Tak Inge-Lise Trampedach
Jeg er i gang med at følge dit råd med at blive tilmeldt.
Jeg håber meget, at det må lykkes at få hjælp.
Venlig hilsen
Gingko