sur del af slægtsforskningen
Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 04-07-07 20:19

Fra : Cindy

Dato : 10-07-07 21:38

"Finn Josef Skeel Holbek" skrev i en meddelelse

> min allerdybeste medfølelse med den nærmeste familie.

Jamen hvad er det der er i vejen? Er det sådan at der mangler et direkte
spørgsmål for at få folk til at reflektere på dit indlæg?

Hilsen Cindy

Fra : hansen

Dato : 11-07-07 22:12

Måske Hr. Skeel ønsker at trække kunder til butikken ;)
-

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 11-07-07 23:53

Slægtsforskning - hobbyen for alle..

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 13-07-07 22:41

Et kig i egenskaber for denne mail og sammenligninger med andre mails i mit
system levner ingen tvivl om afsenderen, og det er da beklageligt at skulle
læse den slags fra en person man ellers har brugt tid på at hjælpe med
diverse.

Kunne du i det mindste ikke være voksen nok til at skrive under med dit
fulde navn hr. 'hansen'?

Fra : hansen

Dato : 14-07-07 00:27

Jeg har sendt et svar til dig privat

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 14-07-07 17:04

Fra : Jan

Dato : 11-07-07 19:55

Wed, 4 Jul 2007 21:18:52 +0200, "Finn Josef Skeel Holbek"
<fholbek(@)tdcadsl.dk>;
<468bf264$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>;
<dk.videnskab.historie.genealogi>:

>min allerdybeste medfølelse med den nærmeste familie.
>http://finnholbek.dk/genealogy/relationship.php?generations=25&altprimarypersonID=&secondpersonID=i1&tree=2&primarypersonID=I12005

Den link giver dette resultat:
"Warning: array_unshift(): The first argument should be an array in
/home/web/php1008/finnholbek.dk/genealogy/log.php on line 40
Cannot open"
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 11-07-07 22:53

"Jan" <address@nospam.no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Warning: array_unshift(): The first argument should be an array in
> /home/web/php1008/finnholbek.dk/genealogy/log.php on line 40

hej
Ja der er noget ged i php'en som forhåbenligt kommer på plads med mit nye
webhotel.
Jeg blev bare noget rystet da denne forbindelse dukkede op i min ellers så
hyggelige gedcom:
http://gw.geneanet.org/index.php3?b=fholbek&lang=en;pz=finn+josef+skeel;nz=holbek;ocz=0;m=RL;p=rasmus+larsen;n=holbech;l1=6;p1=ketil;n1=teisen;l2=6;p2=finn+josef+skeel;n2=holbek

Mvh. Finn

Fra : Gert Krabsen

Dato : 12-07-07 06:31

> [...]
> webhotel.
> Jeg blev bare noget rystet da denne forbindelse dukkede op i min ellers så

Det du mangler at forklare er nok, hvad specielt der er ved den
forbindelse??

mvh

Krabsen

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 12-07-07 07:55

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Det du mangler at forklare er nok, hvad specielt der er ved den
> forbindelse??
>

> mvh
>

> Krabsen

Davs Krabs

Den går til ægteparret Finn og Ruth Teisen, som fornyligt blev slagtet af en
psykopat da de prøvede at sælge deres båd.
Jeg udtykte min dybeste sympati med de nærmeste efterladte (og vil i øvrigt
blæse på hvad andre mener i den anledning).

og så er det i øvrigt langt sjovere at tilføje nyfødte end rovmord!

Med venlig hilsen
Finn

Fra : Gert Krabsen

Dato : 12-07-07 18:48

> [...]
>
> Den går til ægteparret Finn og Ruth Teisen, som fornyligt blev slagtet af en
> psykopat da de prøvede at sælge deres båd.

Ja, de navne er så forbigået min opmærksomhed.

En af fordelene ved ikke at have tv, måske...

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 12-07-07 21:51

> Ja, de navne er så forbigået min opmærksomhed.
>
> En af fordelene ved ikke at have tv, måske...

Ja, jeg har længe tænkt i samme baner, og nu ser det ud til at komme helt af
sig selv eftersom vi på landet snart er nød til at købe diggibox og parabol
mv. Det jordbaserede signal bliver simpelthen pillet ned

Mvh. Finn

Fra : Jan

Dato : 12-07-07 16:41

Wed, 11 Jul 2007 23:52:58 +0200, "Finn Josef Skeel Holbek"
<fholbek(@)tdcadsl.dk>;
<46955130$0$2499$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>;
> [...]

>webhotel.
>Jeg blev bare noget rystet da denne forbindelse dukkede op i min ellers så

Javel? Rystet?
Der vises nogle Teisen-er; der var indtil for 5-6 år siden en
meteorolog i Norge, der hedder Teisen (Vidar) - han er nu pensionist.
Teisen er ellers, så vidt jeg ved, et gårdsnavn i Oslo. Nu navn på et
område/en bydel.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 12-07-07 18:43

> [...]
> meteorolog i Norge, der hedder Teisen (Vidar) - han er nu pensionist.
> Teisen er ellers, så vidt jeg ved, et gårdsnavn i Oslo. Nu navn på et

Det er kun efterkommere af Christian Corneius Teisen, som giftede sig med
min tipoldefars kusine Sophie Rasmine Holbeck, der er relevante i denne sag.

http://gw.geneanet.org/index.php3?b=fholbek&lang=en;pz=finn+josef+skeel;nz=holbek;ocz=0;spouse=on;m=RL;p=gjertrud+hansdatter;n=wendelboe;l1=6;p1=ketil;n1=teisen;l2=6;p2=finn+josef+skeel;n2=holbek

Fra : Jan

Dato : 13-07-07 17:03

Thu, 12 Jul 2007 19:43:07 +0200, "Finn Josef Skeel Holbek"
<fholbek(@)tdcadsl.dk>;
<469667f2$0$2314$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>;
<dk.videnskab.historie.genealogi>:

>Det er kun efterkommere af Christian Corneius Teisen, som giftede sig med
>min tipoldefars kusine Sophie Rasmine Holbeck, der er relevante i denne sag.

OK.
Og, jeg så senere, hvad der var sket og som gjorde dig rystet. Det
vilde også ha' gjort mig meget rystet. Min medfølelse.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 13-07-07 21:15

> [...]
> Og, jeg så senere, hvad der var sket og som gjorde dig rystet. Det
> vilde også ha' gjort mig meget rystet. Min medfølelse.

Ja det minder om noget fra en gyserfilm.

God weekend
Finn