Afskrivning af kirkebog for Rørvig Sogn
Fra : J. H. Larsen

Dato : 04-07-07 01:39

Jeg har stor tilknytning til Rørvig Sogn i Odsherred og er gået i gang
med at afskrive kirkebogen fra en ende af:
Fødte 1731-1814 (arkivalieronline.dk) som første mål...

Jeg taster ind i Microsoft Excel.

Vil du - eller kender du nogen, der ville - være med til projektet?

Nærmere arbejdsfordeling kan aftales (gensidig korrektur etc.)

Hilsen J:H: Larsen

Fra : Sven Hansen

Dato : 04-07-07 06:56

Hej J Larsen
Uden ellers at blande mig synes jeg du skulle tjekke disse link...vedr.
Indtastning af kirkebøger.
Lad os trække på samme hammel Det vil vi alle få glæde af i den sidste
ende.
--
Mvh. Sven Hansen
E-mail: sven@hansen.tdcadsl.dk