Nå.... nu bliver det svært....
Fra : Jebir

Dato : 07-07-01 21:23

Jeg har efterhånden besluttet mig...
Jeg går ud fra at jeg investerer i en ordentlig cykel nu, da der jo nok er
et stykke tid at køre i endnu...
Jeg har i øjeblikket kig på en Suzuki GN 400 fra '82...
Kan den køres på lille kort, og er den "noget værd" - er det en der rasler
fra hinanden, eller?

Mikkel Skou
Som efter at ha' haft kortet i næsten en uge stadig ikke har været ude at
rulle
- men det skulle gerne snart komme

Fra : Brian

Dato : 09-07-01 11:49

Synes da bestemt du sagde en ordentlig cykel?????
Hvis jeg var dig, ville jeg nok springe op på en 500ccm. Istedet. En GN 400
lyder noget træls og er nok oxo for dyr, i forhold til det du ellers kan
erhverve dig.
Jeg ved at der er mange herinde der kører på en GS500. SÅ måske skulle du
snbakke med " GS-klubben".

Brian W.

Som kører til skagen på fredag
--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 09-07-01 14:19

Hejsa

>Jeg ved at der er mange herinde der kører på en GS500. SÅ måske skulle du
>snbakke med " GS-klubben".
Nu kender jeg intet til en GN400 så jeg aner ikke om det er en god cykel.
MEN. Jeg tog kørekort sidste sommer, og købte en GS500E fra 1999 til 48.000
incl. fuldkåbe.
Man hører da af og til folk benævne den som knallert Men jeg synes nu
den kører væsentligt bedre end min gamle Puch Maxi

Jeg har nu kørt 9000km på den, og har aldrig haft nogle problemer med den.
Borset fra de 2 timer det tog at finde dødmandsknappen i regnvejr.. Hmm

Så jeg kan klart anbefale sådan en fyr.

Mvh
Tim
GS500E - med Emap og umonteret SpyBall (for der er sku mange ledninger )

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-07-01 13:45

Tim Hoffmann <tim@hoffmann-data.dk> wrote in article
<ckh27.104$%i7.9264@news.get2net.dk>...

> MEN. Jeg tog kørekort sidste sommer, og købte en GS500E fra 1999 til
48.000
> incl. fuldkåbe.
> Man hører da af og til folk benævne den som knallert

Så skulle du bare prøve at køre MZ...

Halvdelen af dem man møder på gaden gider ikke at hilse, og når man
parkerer skal man lægge øre til de samme 3-4 vittigheder.
Eneste variation er når man har race læderdragten på, så ryster halvdelen
på hovedet og mumler noget uforståeligt, mens den anden halvdel griner
nervøst. Så er de nemlig pludselig i tvivl om man egenligt er helt rask

Men hva' - mine cujones er nu store nok til at køre MZ

--
Mikkel
MZ 251 ST

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-07-01 14:27

> Så skulle du bare prøve at køre MZ...

Eller 150ccm scooter ... Så er det ligemeget at der står Aprilia på den ...

> Men hva' - mine cujones er nu store nok til at køre MZ
og
> AF1 RR

Måske du skulle have en mærkat bagpå med "min anden mc er en AF1 RR" Ligesom
de her "min anden bil er en porche"

/A

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-07-01 14:57

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in article <9icb9o$88u$1@sunsite.dk>...

> Måske du skulle have en mærkat bagpå med "min anden mc er en AF1 RR"
Ligesom
> de her "min anden bil er en porche"

Hæ. Næh, så hellere et af dem fra DMC hvor der står 'Jeg vil hellere køre
motorcykel'

--
Mikkel

Fra : Per Pedersen

Dato : 09-07-01 11:59

Jebir <kronos@gotg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VbK17.118$6x5.23374@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> Mikkel Skou
> Som efter at ha' haft kortet i næsten en uge stadig ikke har været ude at

Har jeg mistet en del af hukommelsen?? Jeg mindes ikke at Suzuki har lavet
en GN 400. Det må være en GS 400 ( Yeahhhh ) du tænker på.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen
Suzuki GS 450 model ødsel

Fra : Jebir

Dato : 09-07-01 12:10

> Har jeg mistet en del af hukommelsen?? Jeg mindes ikke at Suzuki har lavet
> en GN 400. Det må være en GS 400 ( Yeahhhh ) du tænker på.

- Det er jeg sq slemt bange for at du har

http://www.mannyfreitag.de/html/motorraeder/fm25.html

- det skulle meget gerne være den der...
Men efter at ha' kigget lidt rundt kan jeg da godt se, at jeg kan få meget
mere cykel for pengene andre steder....

Mikkel Skou

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 23:14

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en

> [...]
> >

> Har jeg mistet en del af hukommelsen?? Jeg mindes ikke at Suzuki har lavet
> en GN 400. Det må være en GS 400 ( Yeahhhh ) du tænker på.

Psst... Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
the.subnet.dk/oefix.exe
Folk der bruger sunsite.auc.dk som newsserver kan ikke se Svvar :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dybdal

Dato : 10-07-01 11:17

Jes Vestervang wrote:

>Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
>the.subnet.dk/oefix.exe
>Folk der bruger sunsite.auc.dk som newsserver kan ikke se Svvar :-/

Det gælder også TDC. (som også frafiltrerer binært snask)

--
Morten Dybdal

Fra : Per Pedersen

Dato : 11-07-01 07:06

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r%p27.2133$ae6.179476@news010.worldonline.dk...

> [...]
> the.subnet.dk/oefix.exe
> Folk der bruger sunsite.auc.dk som newsserver kan ikke se Svvar :-/

Tak for tippet. Men det kræver assistance fra en kyndig person som jeg vil
bede hjælpe mig snarest. Indtil videre er det så OK at jeg manuelt retter
Sv. til Re. ??

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen.. som heldigvis ikke kører MC som han har PC-forstand