Er PC nu helt død som spillemaskine?
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-08-07 16:51

Kære NG,

Jeg ved emnet har været lidt fremme før.
Jeg fik selv chokket, da Call Of Duty 3 ikke udkom som PC-release.
Nogen der kan opdatere? Gerne i henhold til f.eks. FP-shooters.

Hvis det er rigtigt, kan denne NG måske snart nedlægges,- eller blive til
"nostalgia"?

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-08-07 17:04

Poul F. Andersen wrote:

> Hvis det er rigtigt, kan denne NG måske snart nedlægges,- eller blive til
> "nostalgia"?

Tja, Crysis kommer ikke til konsollerne, så gruppen dør da ikke
foreløbigt.

Jesper Poulsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-08-07 22:38

Jesper Poulsen skrev:

> Tja, Crysis kommer ikke til konsollerne, så gruppen dør da ikke
> foreløbigt.

Er du heeelt sikker på at Crysis ikke kommer til Xbox 360 og PS3?

http://www.ps3land.com/preview-32.php

Jeg har i hvert tilfælde læst flere steder, og flere end ovenstående, at
Crysis også kommer på andre platforme...

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 01-08-07 17:45

"Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Poul F. Andersen
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Prøv et andet liv, så skal du se, så overlever gruppen jo nok Du kunne
jo få nyt liv i BF

Hagar

Fra : Dopedog

Dato : 01-08-07 17:51

[SNIP]

SVJV så er de vidst igang med et nyt COD spil til PC, så bare rolig

Fra : preben nielsen

Dato : 01-08-07 21:28

> [...]
> Jeg fik selv chokket, da Call Of Duty 3 ikke udkom som
> PC-release.
> Nogen der kan opdatere? Gerne i henhold til f.eks.

Du skal bare være konsekvent og nægte at spille på konsol - så
overlever PC'en.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Nicolai

Dato : 02-08-07 20:06

> Du skal bare være konsekvent og nægte at spille på konsol - så overlever
> PC'en.

Det gør den uanset.. Alt for mange spil er wannabe på konsollerne.

Simulator, mange strategi osv.

I min verden dækker de hver deres verden, og dermed har begge ting deres
berettigelse

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-07 21:40

> [...]
> Nogen der kan opdatere? Gerne i henhold til f.eks. FP-shooters.
>
> Hvis det er rigtigt, kan denne NG måske snart nedlægges,- eller blive til

Var det ikke '96 den første "pc er død som spillemaskine" artikel kom.....

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-07 12:28

In article <46b0abcd$0$2314$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
paogbaDETTE@mail.dk says...
> [...]
> Nogen der kan opdatere? Gerne i henhold til f.eks. FP-shooters.
>
> Hvis det er rigtigt, kan denne NG måske snart nedlægges,- eller blive til

Heh, jeg skæver over til et computerblad på bordet hvor en af
overskrifterne, frit oversat, er "De nye computere smadrer konsollerne"

Fra : TommyF

Dato : 02-08-07 14:23

Moh Airborn er tæt på at udkomme.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 05-08-07 12:12

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

> Moh Airborn er tæt på at udkomme.

Lyder interessant. Hvad er din reference?

Fra : Hagar

Dato : 05-08-07 20:36

> [...]
> Poul F. Andersen
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Du kan kigge her http://www.ea.com/moh/airborne/index.jsp?ncc=1

Hagar

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 06-08-07 08:29

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan kigge her http://www.ea.com/moh/airborne/index.jsp?ncc=1

Tak for info, jeg glæder mig

Fra : Peter T.

Dato : 03-08-07 00:09

Poul F. Andersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg fik selv chokket, da Call Of Duty 3 ikke udkom som PC-release.
> Nogen der kan opdatere? Gerne i henhold til f.eks. FP-shooters.

Hvis CoD3 ikke kommer til pc, kommer der et andet og federe spil til pc,
der overtager en vilkårlig forgængers plads. Og det er ganske vist. :)

--
Peter T. på penicillinkur. Altså ingen STAR om morgenen!

Fra : retro-man

Dato : 03-08-07 16:28

"Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@mail.dk> wrote in message
> [...]
| Poul F. Andersen
|
| OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

COD 4 kommer da til PC...

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 05-08-07 12:10

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-08-07 19:24

Poul F. Andersen wrote:
> Lyder interessant. Hvad er din reference?

Modern Warfare (Call of Duty 4) udkommer på PC, X360 og PS3.

http://www.playstadium.dk/2007/07/24/preview-call-of-duty-4-modern-warfare/

Eller

http://tinyurl.com/3xpdr2

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 06-08-07 08:28

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Modern Warfare (Call of Duty 4) udkommer på PC, X360 og PS3.
>
> http://www.playstadium.dk/2007/07/24/preview-call-of-duty-4-modern-warfare/
>
> Eller
>
> http://tinyurl.com/3xpdr2

Tak for info, jeg glæder mig

Fra : Martin Hughes

Dato : 17-08-07 16:59

Har lige bestilt Bioshock limited Edition til (PC)

**SSS** At spille spil via PC går nok ikke ligefrem helt af mode og dør helt
som spillemaskine
gør den sikkert heller ikke, men vi kommer da ikke udenom at der kommer
flere og flere fede
spil til konsollerne nu hvor de efterhånden er blevet så populær. Dette
skyldes nok nemheden og
de online muligheder. Man stopper jo bare spillet i også kører det.

Ved PC kræver det jo man følger med i det sidste nye hardware evt. tweaker
sit system eller på anden
vis laver små ændringer i game performance instillinger for, at få de fleste
frames ud af sit yndlingsspil.
Ved konsollen giver det sig selv spillet er omtimeret til lige netop dens
indstillinger, og game producenterne
bliver endda bedre og bedre til at få mest ud af maskinen.
Ta f.eks et spil som Black til Xbox.. Dette spil var ikke muligt at lave
lige da xboxen kom fem i hvert fald ikke,
så flot med effekterne + mere. Plus så kan man få alle mulige sjove
controller typer
til konsollerne, ta bare Wii'en eller spil som Guitar Hero, Donkey Kong
Jungle Beat, osv osv ja selv nintendo DS
er en meget sjov håndholdt dims at spille på med dens touch screen. Dog hvis
de først begynder at udgive spil, som
Diablo + WOW til konsoller, så tvivler jeg på PC'ens overlevelses muligheder
indenfor spil verden.
Tænk at du spiller WOW med en wii controller og bruger den som tryllestav,
sværd, fiskestang osv. og samtidig har mulighed
for at have et mus+tastatur tilkoblet.

Den sidste plus ting jeg lige hurtig kan komme i tanken om, er at det er
pokkers svært at snyde eller bruge de populær cheats
via en konsol. Ved godt at der oftest kræver cheatblogger programmer eller
lignende når nogle spil skal spilles online via
gameservers på PC, men igen mere besvær og lettere via konsol.

Andre spil der står til udgivlse til PC nærmeste fremtid!

Dark Sector (sep 13 USA)
Enemy Territory: Quake Wars (sep 30 UK)
Hellgate: London (aug 30 UK)
Unreal Tournament 3 (UT3) (nov 30 UK)