strategi spil de nyeste eller kommende ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-07 14:38

Kan i hjælpe mig, hvad skal jeg prøve at gå igang med at spille når vi
skal snakke strategi spil?

har været igennem cc3 stracraft osv

Fra : Bruno

Dato : 01-08-07 18:24

ss wrote:
> Kan i hjælpe mig, hvad skal jeg prøve at gå igang med at spille når vi
> skal snakke strategi spil?
>
> har været igennem cc3 stracraft osv

OK, så du mener RTS og ikke rigtige strategi spil

Du har selvfølgelig spillet Supreme Commander når nu du nævner CC3,
ellers har du et godt spil der og ellers vil jeg mene Galactic
Civilization er et kig værd (selv om det er noget helt andet).

Ground Control serien er forøvrigt heller ikke ringe, men heller ikke
helt ny. Selv på det første af dem kan man zoome ind så man kan se
patronhylstrene fra de enkelte fodtusser!

Mvh
Bruno