Undgå splash screen i MOHAA
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 05:58

Hej i gruppen.
Kan det lade sig gøre at springe opstartsskærmen i Medal of Honor over. Jeg
er dødtræt af den loader op hver gang .. det tager en evighed.
Ciffor

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-07 08:40

"Ciffor" <cflygenringSNABELAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
> Kan det lade sig gøre at springe opstartsskærmen i Medal of Honor over.
> Jeg er dødtræt af den loader op hver gang .. det tager en evighed.
> Ciffor

Jeg har ikke prøvet det, men måske du kan bruge en "no intro" patch:

http://tinyurl.com/3b8q3n

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-07 08:43

Det direkte link virkede ikke, men du finder det her:

http://tinyurl.com/z6gn5

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-07 19:11

Per Nielsen wrote:
> Det direkte link virkede ikke, men du finder det her:
>
> http://tinyurl.com/z6gn5

Takker .. det virker, omend til dels. Fjerner kun 2 ud af 5 (de længste)
splashes og efterlader de 3 sidste. Men helt sikkert bedre med 3 end 5.

Ciffor