Nyt spil, men hvad?
Fra : Hagar

Dato : 21-06-07 21:01

Hej

Nu har jeg spillet alt med need for speed, MOH, Sniper Elite, Flatout og er
i gang med BF2. For at få en afløsning ind i mellem for BF2, hvad skal jeg
så have gang i ?
Jeg agter IKKE at få Windows Vista på min maskine, så spil der kun kører på
det, det glemmer vi lige.

Jeg kunne godt lide Sniper elite, dejligt langt, og godt svært, og der var
da lidt handling i også, det er fedt. Det gør ikke noget grafikken minder om
den i BF2, for så kan man se hvad man har med at gøre.

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-06-07 21:09

Hvad med "Call of Duty" spillene?

Fra : Hagar

Dato : 21-06-07 23:07

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med "Call of Duty" spillene?

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det, det ser jo åbenlyst ud til at det skal
være det
Jeg er også til strategi spil, men jeg gider ikke C&C mere, det er som at
træde i samme mose igen og igen. Jeg sidder ind i mellem med Cpmpany of
Heroes, se det er fedt, men hvor er det SVÆRT

Hagar

Fra : Filip Larsen

Dato : 22-06-07 07:36

Hagar wrote:

> Nu har jeg spillet alt med need for speed, MOH, Sniper Elite, Flatout og er
> i gang med BF2. For at få en afløsning ind i mellem for BF2, hvad skal jeg
> så have gang i ?

Hvis du er til "skydespil" så har der ud over dem du nævner da bestemt
været et par interessante spil de sidste par år:

STALKER
Battlefield 2142
Prey
F.E.A.R
Half-Life 2
Call of Duty (1 & 2)
Far Cry
Deus Ex Invisible War

For mig har alle disse spil været en god oplevelse på hver deres måde.

Nogle af de sidstnævnte spil har dog en del år på bagen, men det kan som
regel være en fordel da de kører fint på ældre maskiner, de fleste fejl
er udryddet (husk dog at hente nyeste patch), og de sælges ofte ret billigt.

Hvis du kan lide BF2 så kan du også prøve at finde en god mod såsom
Project Reality eller Eve of Destruction.

Mvh,
--
Filip Larsen

Fra : Hagar

Dato : 22-06-07 09:40

> [...]
>
> Hvis du kan lide BF2 så kan du også prøve at finde en god mod såsom
> Project Reality eller Eve of Destruction.

Det eneste på den liste du har skrevet jeg med sikkerhed IKKE gider, det er
BF2142, jeg havde demoen installeret, og med BF2 i tankerne var det ikke
noget jeg gad, sorry
STALKER ved jeg ikke, det er meget fed grafik, men dem der skal nakkes,
hmmmm
Prey, jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes ikke der er noget der fænger ved
at skyde på nogle ting som ikke er til, forstå mig ret.

Ihhhh, hvor er jeg træt af at skulle fortælle hvor gammel jeg er

FEAR kunne måske blive noget.
Half-Life 2 har jeg prøvet hos en jeg kender, det bliver det heller ikke,
jeg syntes ikke det lige var mig, om jeg er kræsen, tjo
Call of Duty Er oplagt, det ser ud til at være det næste jeg skal i gang
med.
Far Cry Bin There, Done That
Deus Ex Invisible War Efter at have kigget på hjemmesiden, så nej tak

De to mods du nævner, dem vil jeg kigge nærmere på.

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-07 09:47

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Call of Duty Er oplagt, det ser ud til at være det næste jeg skal i gang
> med.

Har du også været igennem MoHPA samt alle udvidelsespakker?

Fra : Hagar

Dato : 22-06-07 12:52

> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Har du også været igennem MoHPA samt alle udvidelsespakker?

Hvor mange baner er der til spillet, for de 8 de skriver på EA, det lyder
ikke af meget ?
Men helt klart et spil der er værd at tage med i betragtningerne

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-07 13:56

> Hvor mange baner er der til spillet, for de 8 de skriver på EA, det lyder
> ikke af meget ?
> Men helt klart et spil der er værd at tage med i betragtningerne

Fik lige hevet boxen frem. "...mere end 25 single-player missioner på land,
til søs - og for første gang nogen sinde i luften."

Et udmærket spil, men ikke helt den samme styring/feeling, som jeg synes var
så fremragende i MoHAA. Hvis du er gammel inkarneret MoHAA-gamer (specielt
online), ved du sikkert hvad jeg mener

Selvfølgelig skal du igennem dem begge, men skal du endelig vælge skal det
være "Call of Duty" 1+2. De er også suveræne online. Kan jeg stadig finde på
at spille ind imellem. MoHPA fængede mig overhovedet ikke online.

Fra : Hagar

Dato : 22-06-07 21:02

> [...]
> være "Call of Duty" 1+2. De er også suveræne online. Kan jeg stadig finde
> på at spille ind imellem. MoHPA fængede mig overhovedet ikke online.

Det er fedt med så mange missioner, men det andet du beskriver er ikke så
heldigt. Jeg må se om der er nogen jeg kender der har spillet som jeg kan
prøve, jeg hader at smide penge ud af vinduet

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-06-07 20:36

Hagar skrev:

> Det eneste på den liste du har skrevet jeg med sikkerhed IKKE gider, det er
> BF2142, jeg havde demoen installeret, og med BF2 i tankerne var det ikke
> noget jeg gad, sorry

Det forstår jeg simpelthen ikke!

Spillet er, pånær at det nu foregår i fremtiden, faktisk stort set
ligesom BF2 - bare med nye våben, køretøjers osv. men med nogle rigtig
fede gamemodes.

Der ud over bliver man belønnet for teamarbejde - et rigtig fedt element..

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 22-06-07 21:04

> [...]
> gamemodes.
>
> Der ud over bliver man belønnet for teamarbejde - et rigtig fedt element..

Jeg er nok den type der er til realistiske våben, hvor de andre er lige i
overkanten, men du har ret, det med teamarbejde, det kunne man godt føje til
BF2

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-06-07 21:06

Hagar skrev:

> Jeg er nok den type der er til realistiske våben, hvor de andre er lige i
> overkanten, men du har ret, det med teamarbejde, det kunne man godt føje til
> BF2

Nu synes jeg ikke at våbnene i BF2 er særlig realistiske :) - jo, jeg
ved godt at de er modellerede efter rigtige våben, og jeg ved også godt
hvad du mener - men ser man bort fra det, så er BF2142 altså et super
fedt spil...

> Hagar

Lars B

Fra : Silver

Dato : 27-06-07 17:31

Jeg misunder dig næsten, at du ikke har spillet Call of Duty endnu og ISÆR
2'eren, mere stemningsfyldt spil skal du lede LÆNGE efter.....

Det er nok det spil jeg flest gange har fundet frem igen og så genfundet
spillelykken. Gameplay, grafik, lyd....det hele går nærmest op i en enhed.

Ved godt at CoD4 er nutidskamp, men hvis de kan bibeholde den charme spillet
havde i CoD2 så hopper jeg med på bølgen når det udkommer, det er helt
sikkert.

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-06-07 17:40

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt at CoD4 er nutidskamp, men hvis de kan bibeholde den charme
> spillet havde i CoD2 så hopper jeg med på bølgen når det udkommer, det er
> helt sikkert.

Er der nogen "thrustworthy" releasedate på den?

Fra : Silver

Dato : 27-06-07 21:30

> Er der nogen "thrustworthy" releasedate på den?

Nøh, indtil videre er det sat til fjerde kvartal her i 2007, dog findes der
en online game trailer så tilsýneladende er det ret fremskreden, traileren
er dog kun for xbox360 og PS3, men alligevel.... så måske er vi heldige at
de frigiver det til juletid eller lidt før.

Her er traileren hvis du er nysgerrig.

http://www.gametrailers.com/player/20757.html

Det ser jo for fedt ud vil jeg mene!, den forvirrede og paniske stemning ser
ud til at være til stede, der sker noget hele tiden i den trailer som jo er
decideret gameplay......at glæde sig!!!.

Mvh
Silver

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-06-07 21:53

> [...]
> ser ud til at være til stede, der sker noget hele tiden i den trailer som
> jo er decideret gameplay......at glæde sig!!!.

Jep, det er da bare for fedt Nå, jeg skal lige se de trailere en gang
til...