LOTRO
Fra : Aage

Dato : 21-06-07 17:35

Min søn kan ikke logge på LOTRO. Han har downloaded en opdatering, men
spillet viser stadig version 0,0. Andre der har haft lignende problem og
hvad gør han?

Fra : Søren

Dato : 24-06-07 22:28

"Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min søn kan ikke logge på LOTRO. Han har downloaded en opdatering, men
> spillet viser stadig version 0,0. Andre der har haft lignende problem og
> hvad gør han?

Har han været logget på før?

Har han en konto?

den nye version er 1.2.
Version 0.0 lydr underligt.

Følg anvisningerne i spillet eller spørger codemasters.

Søren
(Barfast)

Fra : NaTio!

Dato : 25-06-07 15:40

> [...]
> Min søn kan ikke logge på LOTRO. Han har downloaded en opdatering, men
> spillet viser stadig version 0,0. Andre der har haft lignende problem og

LOTRO??

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-06-07 18:42

NaTio! wrote: