Kun Vista kompatible.
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 16:00

Det kan sku da ikke være rigtig at nye spil der udkommer kun kan køre på en
maskine med Vista.

Skulle (måske) til at købe Shadow Run men der står kun Windows Vista
kompatible, det er da for åndsvagt.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Mads

Dato : 21-06-07 16:32

On Thu, 21 Jun 2007 16:59:47 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Det kan sku da ikke være rigtig at nye spil der udkommer kun kan køre på en
>maskine med Vista.
>
>Skulle (måske) til at købe Shadow Run men der står kun Windows Vista
>kompatible, det er da for åndsvagt.

Jo, sådan er det desværre. Microsoft har også valgt
at udgive Halo 2 som Vista Only, så man er tvunget
til at ofre 1000 bobs på et nyt styresystem hvis man
vil spille. Som om Bill Gates ikke havde penge nok
allerede, men der er åbenbart ingen grænser for
hvor grisk man kan blive.

mvh Mads

Fra : Brian Hansen

Dato : 21-06-07 23:27

Mads skrev i en meddelelse:

> Som om Bill Gates ikke havde penge nok allerede,
> men der er åbenbart ingen grænser for
> hvor grisk man kan blive.

Og dermed mener du at fordi at manden (i dine øjne) har penge nok,
så kan han ikke tillade sig at tjene flere?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : PerX ...

Dato : 22-06-07 23:53

In article <467afb33$0$99383$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
brian_hansen@despammed.com says...

> Og dermed mener du at fordi at manden (i dine øjne) har penge nok,
> så kan han ikke tillade sig at tjene flere?

I den "civiliserede" verden har vi taget en moralsk beslutning om
hvornår folk tjener FOR LIDT - vi burde måske også have en om hvornår
man tjener FOR MEGET.

Fra : Hagar

Dato : 21-06-07 17:02

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en maskine med Vista.
>
> Skulle (måske) til at købe Shadow Run men der står kun Windows Vista

http://forums.shadowrun.com/forums/thread/53910.aspx

Nu er det vel ikke alle spil det kommer til at have denne last ?

Hagar

Fra : Mads

Dato : 21-06-07 19:42

On Thu, 21 Jun 2007 18:02:15 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>http://forums.shadowrun.com/forums/thread/53910.aspx
>
>Nu er det vel ikke alle spil det kommer til at have denne last ?

Næppe, men det skulle ikke undre mig om ikke alle nye
spil som Microsoft udgiver bliver Vista Only.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 21-06-07 19:54

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Næppe, men det skulle ikke undre mig om ikke alle nye
> spil som Microsoft udgiver bliver Vista Only.
>
> mvh Mads

Så er man heldigvis ikke tvunget til at købe det
Ej, jeg kan godt se det, og jeg syntes også han er lidt for dygtig, ham
Bill, men der er lige som ikke nogen der prøver at give ham modstand, så
folk må vel være tilfredse.

Hagar

Fra : PerX ...

Dato : 23-06-07 00:08

In article <467ac930$0$30986$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> [...]
> Ej, jeg kan godt se det, og jeg syntes også han er lidt for dygtig, ham
> Bill, men der er lige som ikke nogen der prøver at give ham modstand, så

Det er der, der er nogen som arbejde på et vista emulations modul, så
"vista only" spil kan køres under XP - men det er nok noget af en opgave
*g*

Fra : PerX ...

Dato : 22-06-07 23:52

In article <467a924f$0$99382$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, "kimila"
<kimila snabel a mail dot dk> says...
> Det kan sku da ikke være rigtig at nye spil der udkommer kun kan køre på en
> maskine med Vista.
>
> Skulle (måske) til at købe Shadow Run men der står kun Windows Vista
> kompatible, det er da for åndsvagt.

Kun et parstykker som microsoft har fået overtalt (nok med masse penge
;) - de fleste er ikke vista only endnu, de ville tabe alt for mange
penge på.