WOW: 1 spil + 2 x betalende adgangskoder k~
Fra : CC

Dato : 20-06-07 15:29

Kan man oprette konto nr. 2 hos Blizzard, selv om der kun er købt et spil.
(Begge WOW konti betales fra samme bank konto, og befinder sig under samme
tag)

Fra : Ab

Dato : 20-06-07 16:18

"CC" <cc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man oprette konto nr. 2 hos Blizzard, selv om der kun er købt et spil.
> (Begge WOW konti betales fra samme bank konto, og befinder sig under samme
> tag)

Nej :)

Du skal bruge en aktiveringskode der følger med det købte spil. Købte et
til 89,- i el giganten, og der er jo en måneds spilletid inkluderet, så dyrt
kan man ikke kalde det.

-Allan

Fra : CC

Dato : 20-06-07 21:47

"Ab" skrev i en meddelelse >
> Nej :)
>
> Du skal bruge en aktiveringskode der følger med det købte spil. Købte et
> til 89,- i el giganten, og der er jo en måneds spilletid inkluderet, så
> dyrt kan man ikke kalde det

ok - jeg var ikke klar over det kan fåes til 89,-

Vi har 2 pc-ere, men det samme spil installeret. Er jeg så nød til at
afinstallerer det ene og installerer det nye ?

Fra : Hkragelund

Dato : 20-06-07 22:32

"> afinstallerer det ene og installerer det nye ?

Det ville nok være en god ide!! Ikke sikker på at den samme installation kan
få lov at spille fra samme IP!

Jeg har selv 2 accounts i huset, men de har deres egen cdkey!!

Men du kan jo prøve og så fortælle os om det virker eller ej!
Kan dog koste et par dage hvor du ikke kan spille!!

mvh
henrik

Fra : PerX ...

Dato : 22-06-07 23:50

In article <46799243$0$99517$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, cc@mail.dk
says...

> ok - jeg var ikke klar over det kan fåes til 89,-
>
> Vi har 2 pc-ere, men det samme spil installeret. Er jeg så nød til at
> afinstallerer det ene og installerer det nye ?

Det du får er ikke en cd-key. Det er en licens nøgle. Der er ikke noget
kopibeskyttelse på world of warcraft. Du kan bare kopiere spillet over
på en anden computer og bruge det der. Deres beskyttelse er at du ikke
kan bruge spillet til noget med mindre du har en konto på deres servere.

Fra : CC

Dato : 23-06-07 11:31

"PerX ..." skrev i en meddelelse ..

> [...]
> på en anden computer og bruge det der. Deres beskyttelse er at du ikke
> kan bruge spillet til noget med mindre du har en konto på deres servere.

Nu begynder jeg at blive forvirret ............. Så jeg prøver igen.

Vi har et spil der er installeret på 2 computerer og 1 account hos Blizzard.
Nu ønsker jeg 2 accounts hos Bliard.
Skal jeg så ud og investerer i et spil mere eller kan jeg gå direkte til
Blizzard og oprette en account mere ?

Fra : Ab

Dato : 23-06-07 12:04

> [...]
> Blizzard.
> Nu ønsker jeg 2 accounts hos Bliard.
> Skal jeg så ud og investerer i et spil mere eller kan jeg gå direkte til
JA !!!

Fra : Ab

Dato : 23-06-07 12:05

> [...]
> Blizzard.
> Nu ønsker jeg 2 accounts hos Bliard.
> Skal jeg så ud og investerer i et spil mere eller kan jeg gå direkte til

JA til at du skal ud og købe et spil mere, hvor svært kan det være :)

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-06-07 21:38

Ab skrev:
> "CC" <cc@mail.dk> skrev i en meddelelse

> JA til at du skal ud og købe et spil mere, hvor svært kan det være :)

Og med til det spil, følger en licensnøgle - men han kan stadig
installere eller kopiere spillet fra en anden pc...

Lars B

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-06-07 05:29

Lars Jensen <lars@zulfo.dk> declared in:
467d84a7$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net :

> Og med til det spil, følger en licensnøgle - men han kan stadig
> installere eller kopiere spillet fra en anden pc...

Nemlig. Det er ikke spillet der er interessant, det er licensnøglen
der følger med spillet. Netop derfor findes der hjemmesider, hvor
man kun køber licensnøglen. Den sendes så per email, og man modtager
aldrig spillet. Til gengæld har man lynhurtigt en licensnøgle.

Blizzard tilbyder samme princip, evt. med en medfølgende download
af spillet, hvis det skulle være nødvendigt. Jeg kan ikke huske
om det også gælder i Europa, men i hvert fald i staterne. Kig på
http://wow-europe.com

Du behøver kort sagt ikke at installere noget, men skal blot benytte
licenskoden til at oprette en ny konto på Blizzards hjemmeside.
Derefter logger man fra samme installation af spillet enten på med
den gamle, eller den nye konto.

Licensnøglen bindes på ingen måde til installationen.
Du kunne i teorien spille på en netcafe, eller hos en ven på din
egen konto. Dog kan der være lidt besvær omkring TBC ~ ikke-TBC.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-07 20:51

In article <467cf681$0$14032$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, cc@mail.dk
says...

> Nu begynder jeg at blive forvirret .............

Det behøver du ikke, jeg sagde ikke noget som modsagde hvad de andre
sagde :)

> Skal jeg så ud og investerer i et spil mere eller kan jeg gå direkte til
> Blizzard og oprette en account mere ?

Jeg mener ikke den europæiske afdeling tilbyder noget online køb, så ja
ud og købe.

Fra : KillerAdmin

Dato : 30-06-07 10:30

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> Jeg mener ikke den europæiske afdeling tilbyder noget online køb, så ja
> ud og købe.

De tjener åbenbart ikke penge nok ved kontoerne alene

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : SonofonoS

Dato : 21-06-07 07:14

On 20 Jun., 22:46, "CC" <c...@mail.dk> wrote:

> ok - jeg var ikke klar over det kan fåes til 89,-
>
> Vi har 2 pc-ere, men det samme spil installeret. Er jeg så nød til at
> afinstallerer det ene og installerer det nye ?

Du behøver ikke afinstallere noget. Bare gå ind på www.wow-europe.com
og opret en konto med den nye cd-key. Så skulle alt være i fineste
orden og husfreden kan sænke sig.

SonofonoS

Fra : CC

Dato : 21-06-07 15:30

"SonofonoS" skrev i en meddelelse

Du behøver ikke afinstallere noget. Bare gå ind på www.wow-europe.com
og opret en konto med den nye cd-key. Så skulle alt være i fineste
orden og husfreden kan sænke sig.

SonofonoS

Tak for alle jeres synspunkter og hjælpen