Medal of Honor AA - lydproblem
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 08:31

Hej i gruppen.

Jeg har just investeret i MOHAA - Warchest og indtil videre kun installeret
den første version.
Jeg er nået til mission 5. Lyden kører over et Sound Blaster X-Fi Extreme
Audio lydkort og jeg kører DirectX 9.0c.

De første 4 missioner har jeg gennemført uden problemer af nogen art. Men i
mission 5 er lyden begyndt at halte. Ikke blot ift. våben og andre
lydeffekter i spillet, men også stemmen der briefer samt flere. Lydene er
mangelfulde, fx mangler riflerne lyden af projektilet, maskingeværet lyder
hult og dybt. Sergantens tale er meget lav og grumset.

Musikken i spillet fungerer upåklageligt og andre musikfiler, fx wav og mp3
udenfor spillet, fungerer også fint.

Kender i til problemet og ved i hvad jeg kan gøre for at løse det?

Mvh Ciffor

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 09:06

Ciffor wrote:
> [...]
> Lydene er mangelfulde, fx mangler riflerne lyden af projektilet,
> maskingeværet lyder hult og dybt. Sergantens tale er meget lav og

Fandt selv frem til løsningen. Poster til glæde for andre ...

Det drejer sig om at lydkortets MASTER volume er for høj, hvilket resulterer
i en overload af lydkortet. Se evt. linket her på creatives egen hjemmeside.
Læs under "Scenario 1"

http://xfi.blogspot.com/2006/06/soundblaster-x-fi-crackling-and.html

Fra : TommyF

Dato : 20-06-07 17:40

On Wed, 20 Jun 2007 10:06:23 +0200, "Ciffor"
<cflygenringSNABELAhotmail.com> wrote:

> [...]
>i en overload af lydkortet. Se evt. linket her på creatives egen hjemmeside.

Godt du fandt ud af det,, hvis du vil kæmpe online som kontakt os i
TLD, det er noget sjovere end singelplayer....
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 05:57

TommyF wrote:

> Godt du fandt ud af det,, hvis du vil kæmpe online som kontakt os i
> TLD, det er noget sjovere end singelplayer....

Det vil jeg helt sikkert overveje, ligeså snart jeg får styr på teknikken.

Ciffor

Fra : TommyF

Dato : 22-06-07 16:03

On Fri, 22 Jun 2007 06:57:00 +0200, "Ciffor"
<cflygenringSNABELAhotmail.com> wrote:

>Det vil jeg helt sikkert overveje, ligeså snart jeg får styr på teknikken.
>
>Ciffor

Oki, bare kontakt mig når du er klar, mand til mand, er virkeligt der
hvor man bliver testet
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/