FEAR loader LANGSOMT....
Fra : Jakob

Dato : 17-06-07 20:08

Hej

SPillet er fint nok men damn hvor loader det langsomt. Jeg er begyndt at
tænke på om der er noget galt med kablet til den disk det ligger på. Kan
det virkelig passe at det skal tage adskillige minutter at loade en bane
?

Hvad med performance kan det passe at det hakker med nedenstående konfig
? jeg kører i 1200 x et eller andet med mest sat til medium ?

Hygge

Jakob

P4 2.8 ati x1950 pro og 1.5 gb ram.

Fra : Bruno

Dato : 19-06-07 12:21

Jakob wrote:
> [...]
> tænke på om der er noget galt med kablet til den disk det ligger på. Kan
> det virkelig passe at det skal tage adskillige minutter at loade en bane
FEAR er meget glad for ram og i max settings vil den gerne bruger over 1
GB, men det bør ikke tage minutter af den grund så noget er afgjort
galt. Jeg ville i rækkefølge gøre følgende:

1. Tage backup af data på den måske syge disk.
2. Checke min maskine for spyware, addware og virus.
3. Hive låget af mine maskine og lytte til grimme lyde fra harddisken.
4. Køre noget diskhastighedstest.

Mvh
Bruno