Spil og Vista
Fra : CC

Dato : 16-06-07 10:16

Har hørt omtale om en webpage med liste over spil der er kan afvikles under
Vista.

Noger der kender denne og har et link til den..........

Fra : Hagar

Dato : 16-06-07 10:59

"CC" <cc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt omtale om en webpage med liste over spil der er kan afvikles
> under Vista.
>
> Noger der kender denne og har et link til den..........

Jeg lavede lige en hurtig søgning på google, og fandt denne her
http://www.vistaboard.org/gaming/29-game_compatibility_list_windows_vista.html
og du kan kigge videre her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Windows+vista+and+game+list&meta=

Hagar

Fra : CC

Dato : 16-06-07 14:23

"Hagar" skrev i en meddelelse

> Jeg lavede lige en hurtig søgning på google, og fandt denne her
> [...]
Tak for hjælpen - Lige hvad jeg søgte