Ang Battlefield 2. mangler lidt hjælp
Fra : Lean

Dato : 15-06-07 20:23

Hmm, jeg har lagt spillet ind og patched det til 1,4
Går jeg så ind og søger på severer kommer der ikke ret mange frem. måske
10-15 stykker. mener det er den rigtige patch jeg har brugt, men søger jeg
på servere der ikke passer til min version kommer der masser frem. kan det
passe at ikke alle spiller med den nyeste version ?
Har yderlig mere købt udvidelsen special forces til spillet, og det samme
sker desværre der også.
Tænkte om man skulle bruge gamespy til at finde serverne ?

Er rimelig ny til spillet, så hvis i har nogle gode tips modtages de gerne.

Mvh lean

Fra : Bufferzz

Dato : 15-06-07 21:26

> Hmm, jeg har lagt spillet ind og patched det til 1,4

Nyeste er 1.41

http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_111606

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-06-07 21:30

Lean skrev:
> Hmm, jeg har lagt spillet ind og patched det til 1,4

> Er rimelig ny til spillet, så hvis i har nogle gode tips modtages de gerne.

Hmmm, er den nyeste ikke 1,41 - og ikke 1,4?

> Mvh lean

Lars B

Fra : mop

Dato : 17-06-07 10:19

1.41 er den nye , men der er kommet en update pack med en ny bane
(Highway_Tampa_Beta_BF2)

Fra : Bo Hellum

Dato : 18-06-07 08:37

"Lean" <Leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tænkte om man skulle bruge gamespy til at finde serverne ?
>
> Er rimelig ny til spillet, så hvis i har nogle gode tips modtages de

Tips, hmmm, ja jeg er også rimelig ny, har kun spillet ca 100 timer, men
velkommen til. Vælg en ranked server, ping max 200 helst under 100. Vær
forberedt på at møde nogle som har spillet 1000 vis af timer, og de kan
altså nogle triks. Pas på med Team Kills i starten, det kan godt være lidt
svært at skelne mellem fjender og venner når man lige starter.

Forbered dig på mange timers spil, det er skide sjovt simpelthen.

Hygge

Bo

Fra : Hagar

Dato : 18-06-07 09:03

> [...]
> Tænkte om man skulle bruge gamespy til at finde serverne ?
>
> Er rimelig ny til spillet, så hvis i har nogle gode tips modtages de

Når du skal finde en server, så skal du jo godt i gang, og helst på en
server hvor man kan få bare lidt support fra de andre, så som amo, medic og
andre fornødenheder, der vil jeg foreslå Jolt serverne. Du skriver bare Jolt
oppe i server søgefeltet, så kommer der nogen frem der. Der er flere
Danskere der spiller der, selv om det er en engelsk server.
Når du så har tjent over 100 timer så kan du på denne side http://bf2s.com/
finde dig selv og dine resultater, eller endnu hurtigere her
http://bf2s.com/find.php?pid skriv det navn du bruger i spillet i det hvide
felt, så skulle du gerne komme på skærmen, hvis du har over 100 point, så
får du en side som min http://bf2s.com/player/77012924/ på et eller andet
tidspunkt
Tv2 serverne, dem er der 50 af, de er norske, de er også gode at spille på,
bare du ikke forventer den store hjælp fra dit team.

Hagar

Fra : mop

Dato : 18-06-07 11:53

> [...]
> Tv2 serverne, dem er der 50 af, de er norske, de er også gode at spille
> på, bare du ikke forventer den store hjælp fra dit team.

jeg vill grene forslå disse server som er danske
søg på DBA (danis battlefield association) der er altid en admin på
hvis du bliver træt af a blive drabt at fly/helekopter /kampvogne så er der
INF (infantry server)
de server jeg næsten altid er på (medlem af clanen ) er DBA-DK Pick Up The
Soap!!
DBA-DK - Pick Up The Soap " inf "

Fra : Lean

Dato : 19-06-07 22:48

takker meget for hjælpen. har prøvet de tc2 servere. Problemet med dem er
at de ikke registrerer mine points og unlocks. men vil prøve den jolt.
mangler 79 points til at få den nye sniper og medic våben :D

regards Lean

Fra : Hagar

Dato : 20-06-07 00:17

> [...]
> at de ikke registrerer mine points og unlocks. men vil prøve den jolt.
> mangler 79 points til at få den nye sniper og medic våben :D

Der er flere af os der heller ikke får registreret vores point og andet, så
du er ikke den eneste. Jeg tror der er gået ged i noget, men der kommer nok
flere der kan bekræfte det.

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 20-06-07 04:28

> takker meget for hjælpen. har prøvet de tc2 servere. Problemet med dem er
> at de ikke registrerer mine points og unlocks. men vil prøve den jolt.
> mangler 79 points til at få den nye sniper og medic våben :D

Hvis du mener TV2 (norge), så burde den gemme dine points jo! - Men værd
lige opmærksom på at der godt kan gå lidt tid inden dine stats er opdateret.
Og iøvrigt hvis serveren går ned er dine point for den runde tabt (synes det
sker tit for TV2's servere, men det har været værre)...

Brian

Fra : Bo Hellum

Dato : 20-06-07 07:33

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det
> sker tit for TV2's servere, men det har været værre)...

Alle servere i hele verden er nede rent stat opdateringsmæssigt. EA skriver
på deres hjemmeside at de kan ikke finde problemet men leder efter det. Om
de stats man så har tjent siden de gik ned bliver gemt eller om de er væk
kan de ikke sige noget om. Men jeg vil tro de er væk.

I kan følge med her...

http://www.ea.dk/pages/4309/

Bo

Fra : Hagar

Dato : 20-06-07 08:43

> [...]
> det. Om de stats man så har tjent siden de gik ned bliver gemt eller om de
> er væk kan de ikke sige noget om. Men jeg vil tro de er væk.

Tak for opklaringen, det havde jeg ikke lige tænkt over at gå på deres side
og se om der var problemer

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 20-06-07 12:32

> [...]
> de stats man så har tjent siden de gik ned bliver gemt eller om de er væk
> kan de ikke sige noget om. Men jeg vil tro de er væk.

Tak for opklaringen, det var jeg ikke klar over! :)

Brian

Fra : Bo Hellum

Dato : 20-06-07 13:15

> skriver

> Tak for opklaringen, det var jeg ikke klar over! :)
>

> Brian

Jeg bruger altid dette forum
http://forums.bf2stats.nl/viewforum.php?f=8&sid=560d3b088136c9d2d797c6de9d956c0a
De plejer at være hurtige med alt nyt.