Call of duty
Fra : Benny

Dato : 15-06-07 20:20

Hej.
Har nogle problemer med call of duty (game of the year) version med addon.
Spillet går hele tiden i "hak" en død tysker bliver stående. Jeg kan ikke
komme videre fordi mine mænd også "går i stå"
Må hele tiden starte level om, da jeg så nok kan komme videre.
Jeg har samme problemer med spillet uanset, hvilken styrsystem jeg bruger.

Bruger Vista Premium 32 bit version.
Spillet laver også fejlene på XP.

Hvad skal jeg gøre?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-06-07 20:37

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote in message
> [...]
> Må hele tiden starte level om, da jeg så nok kan komme videre.
> Jeg har samme problemer med spillet uanset, hvilken styrsystem jeg bruger.

Det sædvanlige spørgsmål: Er spil og drivere opdateret?

/Ole

Fra : Benny

Dato : 15-06-07 21:45

> Det sædvanlige spørgsmål: Er spil og drivere opdateret?
> /Ole

Alt er opdateret til nyeste driver

Grafikkort er Asus Geforce 7950 med 512mb ram.
2Gb ram

Fra : Dopedog

Dato : 16-06-07 10:55

> [...]
> Må hele tiden starte level om, da jeg så nok kan komme videre.
> Jeg har samme problemer med spillet uanset, hvilken styrsystem jeg bruger.

Er det den bane hvor du skal ind i en lade, og så er det i laden problemet
opstår ?

Fra : Benny

Dato : 16-06-07 17:02

> Er det den bane hvor du skal ind i en lade, og så er det i laden problemet
> opstår ?
Jeg er lige startet på spillet og sidder i personbilen og når jeg skal bakke
væk fra en kampvogn inde i byen, så dukker kampvogen ikke frem. Bilen køre
videre og stopper det rigtige sted. Mangler bare kampvognen til at skyde hul
i huset, hvor bilen stopper. kan ikke komme ud af bilen.
lidt tidligere har spillet lavet samme nummer. der skal ske et eller andet,
men det kommer ikke og jeg kan ikke komme videre.

Benny