Søgevej til et andet Drev
Fra : monsi

Dato : 07-07-01 19:48

Hej.

Hvordan definerer man søgevejen på en html side til et andet drev, når man
bruger Apache.

Jeg kan godt finde ud af at lave søgevejen til et dir så det bliver listet
som på en ftp, men jeg kender ikke komandolinien til at liste et andet drev.

Jeg bruger Win 98 SE

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Mickey

Dato : 08-07-01 21:53

"monsi" <jala@post2.tele.dk> skrev:

> Hvordan definerer man søgevejen på en html side til et andet drev, når man
> bruger Apache.

søgevejen ?

--
|-|$235-|)k - Mickey