Hej fans!!
Fra : bæ9

Dato : 09-07-07 16:47

Set i vitsgruppen:

Gud og Allah har jeg intet problem med. Det er fanklubberne jeg ikke kan
klare.

Lige mine ord

Fra : Soeren

Dato : 09-07-07 17:25

"bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse
> Set i vitsgruppen:
>
> Gud og Allah har jeg intet problem med. Det er fanklubberne jeg ikke kan
> klare.
>

> Lige mine ord

burde medtages i bibelen

Fra : Patruljen

Dato : 15-07-07 13:14

On 9 Jul., 18:25, "Soeren" <x...@email.dk> wrote:

> burde medtages i bibelen

Ja.Den er kort og klart formuleret.
Selv Falcken,Ballen og Vidal burde kunne forstå budskabet -

Meeen - det er måske en anelse for optimistisk alt taget i
betragtning.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : bæ9

Dato : 16-07-07 10:27

Patruljen wrote:

> [...]
> Selv Falcken,Ballen og Vidal burde kunne forstå budskabet -
>
> Meeen - det er måske en anelse for optimistisk alt taget i

de har fattet det, men kun i et splitsekund inden fortrængningerne
trådte i kraft - og de har jo heller ikke reageret, da fortielsen jo er
et af de effektiveste båben i deres utrættelige kamp for de helliges
overherredømme.

terror i en guds navn føres jo på mange planer