Nyt parti
Fra : Børge

Dato : 07-07-07 13:54

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-07 14:23

Børge <b-h-j@oncable.dk> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article316604.ece

Også den seriøse presse er med her:

<http://jp.dk/indland/indland_politik/article1001520.ece>

Om hun kan samle underskrifter sammen er en anden sag, og en nødvendig
[men ikke tilstrækkelig] forudsætning ville så nok være, om hun kunne
lokke Jann Sjursen i folden. Jeg tvivler.

Ønsker man ikke Kristendemokraterne i folketinget vil det dog nok være
en god idé at støtte det nye initiativ, der opstillet til folketinget
nok skal vide at trække nogle stemmer derfra, uden selv at kunne blive
valgt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-07-07 21:31

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> en god idé at støtte det nye initiativ, der opstillet til folketinget
> nok skal vide at trække nogle stemmer derfra, uden selv at kunne blive

Hun er da så langt ude på fløjen at hun ikke vil trække mange stemmer
hverken den ene eller den ande vej ... Hun prøver bare at bruge sin
hastigt svindende mediestjerne til noget ..

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 08-07-07 04:03

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Hun er da så langt ude på fløjen at hun ikke vil trække mange stemmer
> hverken den ene eller den ande vej ... Hun prøver bare at bruge sin
> hastigt svindende mediestjerne til noget ..

Det fremgår af medierne at Jann Sjursen har samme opfattelse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk