Louis CK og kirken
Fra : Cyril Malka

Dato : 06-07-07 11:03

Hvis man bliver nemt forarget, skal man ikke se den, ellers:

http://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

Fra : Patruljen

Dato : 06-07-07 12:57

On 6 Jul., 12:03, Cyril Malka <n...@nytestamente.org> wrote:
> [...]
>
> Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>http://www.nytestamente..org
> ... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

Mvh.Niels Bruun.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-07-07 16:42

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> Hvis man bliver nemt forarget, skal man ikke se den, ellers:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
>
> --
> Venligst,
>
> Cyril

Meget underholdende video et sikkert tegn på at vi er i Kali yuga.

Bemærk de to skribenter Cyril "en af disse mørkets kræfter" og
holocaustbenægteren "Patruljen". Hvis gud ikke lever hvorfor ser vi så meget
ondskab og åndeligt mørke.

Fra : bæ9

Dato : 06-07-07 20:22

Cyril Malka wrote:
> Hvis man bliver nemt forarget, skal man ikke se den, ellers:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k

MEGALOL

Fra : Vidal

Dato : 06-07-07 21:19

"bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse

> MEGALOL

Ja, Cyril er jo tidligere katolik, så han må formodentligt
kende problemet.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : bæ9

Dato : 06-07-07 21:56

Vidal wrote:
> "bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse

> Ja, Cyril er jo tidligere katolik, så han må formodentligt
> kende problemet.

hehe

Fra : bæ9

Dato : 06-07-07 21:59

Vidal wrote:
> "bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse

> Ja, Cyril er jo tidligere katolik, så han må formodentligt
> kende problemet.

hehe - så hellere få skamferet pikken i en jødisk guds navn! HA - den
ene gud eller den anden er sku da skide lige fedt, altså.....

(er det nu henrik blunck farer i blækhuset)

A: - Hvad gør de af den forhud de skærer af børnene i Israel?

B: - Det ved jeg egentligt ikke, men jeg spiser ALDRIG chips når jeg er
på de kanter.....

Fra : Patruljen

Dato : 07-07-07 10:57

On 6 Jul., 17:42, "Poul Nielsen" <a...@tdc.dk> wrote:

> [...]
>
> Bemærk de to skribenter Cyril "en af disse mørkets kræfter" og
> holocaustbenægteren "Patruljen". Hvis gud ikke lever hvorfor ser vi så meget

Poul Nielsener en af de typer, der mener,atsåfremt en løgn gentages
rigeligt nok, bliver den til sandhed.
Poul Nielsen. Du er en løgner

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Lyngeparabol-service

Dato : 07-07-07 12:35

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget
> ondskab og åndeligt mørke.

Poul Nielsener en af de typer, der mener,atsåfremt en løgn gentages

Ja så!! Nedenstående indlæg er et ud af hundredevis af indlæg, alle om
Holocaust skrevet af Patruljen, det pudsige er at de alle dokumenterer at
hele verden har misforstået alt om Holocaust. Patruljen og de danske
nazister har fundet ud af at der stort set ikke døde nogen jøder under anden
verdenskrig.

Nyhedsgrupper: dk.politik
Fra: "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk>
Dato: 14 Jan 2007 10:29:17 -0800
Lokalt: Sø. 14 Jan. 2007 20:29
Emne: Re: Tyskland ønsker holocaust - lovgivningen gennemført i alle EU
lande -
Svar til forfatter | Videresend | Udskriv | Individuelt indlæg | Vis
oprindelig | Rapporter dette indlæg | Find indlæg fra denne forfatter
@ skrev:

- Skjul tekst i anførselstegn -
- Vis tekst i anførselstegn -

> hvad opnår du ved dine efterrationaliseringer?

Først og fremmeste er jeg ikke alene med deher efterrationaliseringer.
Jeg arbejder med bl.a. unge og er blevet stillet overfor deher
spørgsmål i den sammenhæng. Indtil da, havde jag ikke tænkt
nærmere over historien, men taget den for pålydende. 6 millioner
dræbte jøder bla. bla. bla.

Problemer opstår ved en mere detaljeret gennemgang - med at fastholde
historien; 6 millioner døde jøder bla. bla. bla. Den holder ganske
enkelt ikke vand - Enhver " skolelærers mareridt ".

"Jeg" opnår eksempelvis at spørge, hvorfor er det nødvendigt for
eksempelvis Forlaget Gyldendal at overdrive tabslisten fra Maidanek så
voldsomt og trods bedre - vidende?

Ihvertfald har Maidaneks museum - ansatte hævdet ca 280.000 siden
afslutningen af krigen.( Men alligevel udstillet ca. 800.000 sko ) Mens
Gyldendal vedholdende i deres leksikon har fastholdt 1.5 million.

I 2005 nedskriver man så tallet til 78.000 ofre. Det er " kun " en
difference på 1.4922000 mennesker.
Hvordan kan det være, at der har været behov for disse overdrivelser
? Overdrivelserne er et faktum.

Regards Bruun.

Fra : bæ9

Dato : 07-07-07 15:34

Patruljen wrote:

> Poul Nielsener en af de typer, der mener,atsåfremt en løgn gentages
> rigeligt nok, bliver den til sandhed.
> Poul Nielsen. Du er en løgner
>
> Mvh. Niels Bruun.

trøst dig bruun, men polledrengen har sikket osse nogle stunder hvor
fornægtelserne ikke slår til - omend de nok er få.

I de stunder er han ræd ved tanken om de synder han har udøvet og den
grumme konsekvens der venter ham derfor

det sker jo nok ind imellem at han tænker om sine domme over andre, at
de måske osse gælder kam selv.

han kender godt ordet om splinter i andres øjene og bjælker i sit eget,
men fornægter det i størstedelen af sit vågne liv, men - tro mig - der
er også dødsangst og angren på hylderne til ham.

bare synd for de helleige, at de sætter i banken hver gang de gør noget
de mener de ikke må. vi andre blir klogere og dermed afklarede fra gang
til gang....

- så kære bruun, glæd dig over og fald i søvn i aften med et lille
smil i vished om at dét er ikke altid er polles privilegie her i livet.....

det polledrengen skal når han kadaver gir op, er rigtigt grumt.
vi andre slukker lukker bare.