Rapport: Social Kontrol i Faderhuset
Fra : Cyril Malka

Dato : 28-06-07 15:24

Tilbage i marts fik bloggen her en hel del opmærksomhed i forbindelse
med min projektgruppes overværelse af en gudstjeneste i Faderhuset. Vi
har siden da arbejdet intenst med Faderhuset, hvilket har resulteret i
en 79-siders rapport om menigheden. Rapporten kan nu downloades gratis.
Det er efter vores orientering det første stykke akademiske arbejde, der
er udarbejdet om sekten Faderhuset... Resten kan læses her:
http://mrkab.com/2007/06/28/faderhuset/

Rapporten kan downloades her (pdf-format):
http://www.kortlink.com/free/faderhuset

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 30-06-07 08:55

Cyril Malka skrev:

<klip>

> Rapporten kan downloades her (pdf-format):
> http://www.kortlink.com/free/faderhuset

Tak for linket. Absolut nyttig information.

Venlig hilsen Dikte

Fra : jørgen

Dato : 30-06-07 18:03

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> Cyril Malka skrev:
>>
> <klip>

> Tak for linket. Absolut nyttig information.

Ja, jeg er enig.
Der var dog en gang da Faderhuset var en god menighed, som jeg og mange
andre var glade for at komme i.

Når vi nu har set på hvilke kriterier der skal opfyldes for at en menighed
er en sekt, kunne vi måske stille det modsatte spørgsmål, nemlig hvilke
kriterier skal der opfyldes for at en menighed kan kaldes god? Hvad
kendetegner en god menighed?

mvh jørgen.

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-07-07 00:46

jørgen wrote:
> [...]
> er en sekt, kunne vi måske stille det modsatte spørgsmål, nemlig hvilke
> kriterier skal der opfyldes for at en menighed kan kaldes god? Hvad

Du er modig, Jørgen. Du våger å stille grundleggende spørsmål. Takk for det.

Jeg følger på.

# hvilke
# kriterier skal der opfyldes for at en menighed kan kaldes god?

Hvem skal menigheten være god for, gud, eller enkeltmenneskene i menigheten?

Hvem kan vite hva som er godt for gud? Hvem skal bestemme hva som er
godt for enkeltmenneskene?

Ja, jeg er klar over at disse spørsmålene utfordrer den selvstendige
tenkingen, og jeg er også klar over at dem som ikke tar utfordringen
ånsker å henvise til "autoriteter" som de mener har tenkt "de rette
tankene" for dem allerede.

HM

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-07-07 14:44

In article <46860c6f$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> wrote:

> Tak for linket. Absolut nyttig information.

Velbe, da

Til orientering (jeg ved ikke om det står på siden), fik gruppen en
11-tal for denne rapport.

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 30-06-07 18:23

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> er udarbejdet om sekten Faderhuset... Resten kan læses her:
> http://mrkab.com/2007/06/28/faderhuset/
>
> Rapporten kan downloades her (pdf-format):

Hvis man ser på hvad der reelt set er sket og ser på den kendsgerning at det
er studerende fra det venstreorienterede RUC dvs den humanistiske afdeling
af Roskilde universitet hvor elementer fra ungdomshuset desværre har
studieplads, så er der vel ingen der kan tage ovenstående gang
mudderkastning alvorligt. Jeg er ikke tilhænger af F.H. men jeg takker hver
dag Ruth for at have lukket den terror-rede der har smadret butikkerne på
Nørrerbrogade så mange gange at jeg ikke huske det mere. Der er tale om rent
bestillingsarbejde, mudderkastning eller hævn fra den detroniserede
venstrefløj. I stedet for at lovgive imod F.H. og Scientology hvad så med at
forbyde venstreoreinterede organisationer der bruger vold som udtryksmiddel.

Fra : Martin Andersen

Dato : 30-06-07 19:50

Lynge-parabol Service wrote:
> [...]
> forbyde venstreoreinterede organisationer der bruger vold som udtryksmiddel.

Hvorfor enten/eller?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-06-07 20:28

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> Hvorfor enten/eller?

Nu er det ikke forbudt at lave en religiøs forening hvor man skal betale en
masse penge for at være med. Grundloven sikrer nemlig vores
forsamlingsfrihed og ytringsfrihed og retten til frit at vælge vores
religion. Derimod er det forbudt at kaste med 10 kg tunge brosten mod
hoveder af dem man uenige med. Ikke mindst fordi en sådan en brosten kan
knuse et kranium.

Fra : jørgen

Dato : 30-06-07 21:16

Konflikten med ungdomshuset har skaffet Faderhuset både tilhængere og nye
modstandere, alt efter hvor ens sympati ligger. Men det ændrer ikke på det
faktum at der var berettiget kritisk fokus på Faderhuset lang tid før
konflikten med ungdomshuset begyndte, og jeg mener det er vigtigt at skille
de to ting ad.

Faderhuset bliver jo ikke en bedre menighed fordi ungdomshusets beboere
opfører sig dårligt, men det er måske i virkeligheden netop denne kontrast
som Faderhuset ønsker sig at sole sig i. Mediedækning har det ihvertfald
ikke skortet på.

mvh jørgen.

Fra : Harald Mossige

Dato : 30-06-07 22:43

> [...]
> forbyde venstreoreinterede organisationer der bruger vold som udtryksmiddel.

Jeg synes forsvaret av FH er lite saklig underbygget. Det er ikke
tillitvekkende.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 30-06-07 23:13

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Jeg synes forsvaret av FH er lite saklig underbygget. Det er ikke
> tillitvekkende.
>
> HM

Hvis det er mit indlæg du tænker på så er det ikke et forsvar for F.H det er
et angreb på de antidemokratiske kræfter der vil F.H. til livs. Der er tale
om grupper der ikke respekterer demokratiet og retten til trosfrihed og
ejendomsrettens ukrænkelighed. Grupper der burde forbydes.

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-07-07 00:02

> [...]
> om grupper der ikke respekterer demokratiet og retten til trosfrihed og
> ejendomsrettens ukrænkelighed. Grupper der burde forbydes.

Vis raporten er feil, så bør du påvise feil i raporten. Ellers, så skal
vi anta at du aksepterer raporten. Det at du forsøker å kaste gylle på
de som har utarbeidet raporten, er usaklig. Dersom du forsøker å angripe
"antidemokratiske krefter" så er du havnet i feil gruppe.

Du bør vise mer hederlig fremferd en dem du angriper, de, "de
antidemokratiske gruppene".

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 10:02

> [...]
> "antidemokratiske krefter" så er du havnet i feil gruppe.
>
> Du bør vise mer hederlig fremferd en dem du angriper, de, "de

Jamen du misforstår det hele, jeg har ikke noge´n sympati for Faderhuset.
Men når elementer fra venstreorienterede miljøer skriver rapport om F.H. og
resultatet er givet på forhånd og resultatet er 100% negativt, hvordan kan
man så tage det her seriøst. Er der nogen i denne gruppe der ville acceptere
en rapport om apostolsk kirke fra N.U.R.??, Nej vel. Den eneste grund til at
de har lavet denne såkaldte rapport eller mudderkastning er jo som alle ved
den at de benyttede sig af deres grundlovssikrede ret til at købe ejendommen
Jagtvej 69. Og ret skal være ret, Ruth skal hædres for det mod hun udviste
her. Der var ingen i hele kongeriget der turde stå imod denne gruppe der
betegnede sig selv som en "flok psykopater fra helvede". Jeg har også købt
et hus men der er ingen venstreorienterede der gider at skrive opgave om mig
på grund af det!.

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-07-07 11:21

Lynge-parabol Service wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Jamen du misforstår det hele, jeg har ikke noge´n sympati for Faderhuset.

Det betviler jeg.

> Men når elementer fra venstreorienterede miljøer skriver rapport om F.H. og
> resultatet er givet på forhånd og resultatet er 100% negativt, hvordan kan
> man så tage det her seriøst.

Da skal du gå inn i "raporten" og eventuellt påvise feil i raporten. Med
god dokumentasjon blir du mer troverdig. Det er ikke noe saklig argument
det at du har store antipatier med menneskene bak raporten.

> Er der nogen i denne gruppe der ville acceptere
> en rapport om apostolsk kirke fra N.U.R.??,

Alle kirkesamfun bør akseptere raporter im "det indre liv" i samfunnene.
Dersom alt er såre vell, vil raportene fungere som reklame. Dersom der
finnes kritikkverdige forhold, er det å håpe at de er hederlige slik at
de retter seg etter kretikken.
Nej vel.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 13:50

> [...]
> Dersom alt er såre vell, vil raportene fungere som reklame. Dersom der
> finnes kritikkverdige forhold, er det å håpe at de er hederlige slik at

Jamen Harald det har jeg det fint med at du mener, men jeg har ligesom svært
ved at se formålet med dine svar, Jeg behøver ikke at dokumentere noget, det
er jo dig skal dokumentere at jeg tager fejl. På hvilke punkter mener du at
rapporten ikke tager fejl og hvilken kritikpunkter har rapporten ret i ?

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-07-07 14:25

> [...]
> rapporten ikke tager fejl og hvilken kritikpunkter har rapporten ret i ?

Det er /du/ som trekker raporten i tvil. PÃ¥vis feil med /raporten/.
Hvilke sympatier / antipatier du munne ha til dem som genererer raporten
er revnende likegyldig for raportenns kvalitet. Det at du misliker
raportens innhold, er ikke relevant for de fakta som raporten beskriver.

Dine eventuelle antipatier om dem som genererer raporten, hører hjemme i
en annen gruppe.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 15:53

> [...]
> innhold, er ikke relevant for de fakta som raporten beskriver.
>
> Dine eventuelle antipatier om dem som genererer raporten, hører hjemme i

Det er /du/ som påstår at der ikke er feil i /raporten/.
Hvilke antipatier du munne ha til dem som genererer raporten
er likegyldig for raportenns manglende kvalitet. Det at du godkender
raportens innhold, det er ikke relevant for de fakta som raporten beskriver.
L.P.

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-07-07 16:26

Lynge-parabol Service wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Det er /du/ som påstår at der ikke er feil i /raporten/.

Nei. Vis hvor jeg påstår det, venligst.

> Hvilke antipatier du munne ha til dem som genererer raporten
> er likegyldig for raportenns manglende kvalitet. Det at du godkender
> raportens innhold, det er ikke relevant for de fakta som raporten beskriver.

Jeg har /ikke/ godkjent raporten; jeg har ikke lest den ferdig enda.
Venligst vis hvor jeg har godkjent den, venligst. Det jeg sier, er at
dersom /du/ synes raporten er feil, så påpeker /du/ feilene i
/raporten/. Ikke vis til eventuelle feil ved menneskene bak raporten.
Det /er/ irelevant.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 16:40

> Nei. Vis hvor jeg påstår det, venligst.

> Jeg har /ikke/ godkjent raporten; jeg har ikke lest den ferdig enda.

Og på den bagrund sidder du og udtaler dig om noget du ikke ved noget om og
inden du gør dig til dommer over andre, sku du da ikke som et minimum sætte
dig ind i sagerne inden du gør dig klog på en rapport som du end ikke har
læst færdig. Man kan ikke diskutere med idioter.
EOD.

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-07-07 21:17

Lynge-parabol Service skrev i f687sv$3u5$1@aioe.org:

[... ]
> Jamen Harald det har jeg det fint med at du mener, men jeg har
> ligesom svært ved at se formålet med dine svar,

Harald har gennem tiden tydeligt demonstreret at han kun har et formål med
at skrive her: at tilsvine dem der ikke er enig med ham.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside i *ny* udgave

Fra : JoVe

Dato : 02-07-07 10:31

Cyril Malka wrote:
> [...]
> er udarbejdet om sekten Faderhuset... Resten kan læses her:
> http://mrkab.com/2007/06/28/faderhuset/
>
> Rapporten kan downloades her (pdf-format):

Citat fra rapporten - vel at mærke under overskriften: "Perspektivering"

Hvis der fra samfundets side havde været større fokus på Faderhusets
ideologi og Ruth Evensens motiver for købet af Ungdomshuset, kunne det
tænkes, at meget af volden i perioden lige efter rydningen
kunne have være undgået.
Ruth Evensen har siden købet i september 2001 defineret kampen om
Ungdomshuset som målet for sin menighed via sin enerådende position.
Hvis hun havde solgt huset, ville hun miste sin autoritet internt i
Faderhuset og ikke fremstå som Guds formidler, da hun dermed ville være
utroværdig i forhold til sin tidligere åbenbaring om, at Gud pålagde
hende at købe huset. Hvis de implicerede parter i farcen omkring salget
af Ungdomshuset på et tidligere tidspunkt havde forstået dette, kunne
det meste af volden, ødelæggelserne og de enorme udgifter til politiet
have været undgået, da tiden i stedet kunne have været brugt på at
arbejde for en flytning af Ungdomshuset til et andet sted.

Citat slut.

I dette lille afsnit viser rapportskriverne ansigt! Balladen på Nørrebro
var de kristnes skyld!

Nu venter vi bare på Nero!

Mvh
JoVe

(Jeg er hverken med i Faderhuset, Evangelist eller KBC - blot en enkel
kristen)

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-07-07 12:58

JoVe wrote:

> [...]
>
> Citat slut.
>
> I dette lille afsnit viser rapportskriverne ansigt! Balladen på Nørrebro

Da tror jeg du misforstår. Etter det jeg har oppfattet, så var det først
og fremst komunen som begikk første feilen. Dernest var det Faderhuset
som løste problemet på en særdeles lite diplomatisk vis. Etter det jeg
har oppfatter, var provoseringen faktisk et mål i seg selv.

Slik jeg leser raporten, legges der ingen skyld på de kristne generellt,
heller ikke pinsebevegelsen spesiellt. Nå er jeg klar over at mange
grener av pinsebevegelsen ikke betrakter andre kristne som riktige kristne.

Jeg har selv lest nokså grundig igjennom raporten, og jeg synes den
tegner et svært lite flaterende bilde av Faderhuset. Jeg anser raporten
som et partsinnlegg foreløbig. Derfor håper jeg at noen frembringer
saklige falsifiseringer av de delene av raporten som de anser være feil.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 02-07-07 13:29

> [...]
> partsinnlegg foreløbig. Derfor håper jeg at noen frembringer saklige
> falsifiseringer av de delene av raporten som de anser være feil.

Jeg tror ikke H.M.egentligt har noget at sige her, jeg tror at det hele
drejer sig om trolleri.

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-07-07 14:00

Lynge-parabol Service wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke H.M.egentligt har noget at sige her, jeg tror at det hele
> drejer sig om trolleri.

I vellkjent "kristen ånd: Angrip mannen så saklige argumentasjon blir
vanskelig.

HM

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-07-07 14:03

Lynge-parabol Service wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke H.M.egentligt har noget at sige her, jeg tror at det hele
> drejer sig om trolleri.

I vanlig "kristen" stil. Angrip mannen når saklig argumentasjon blir
vanskelig.

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 02-07-07 14:55

> I vanlig "kristen" stil. Angrip mannen når saklig argumentasjon blir
> vanskelig.

Siger du Hahahahahahaha

**LOL**

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-07-07 15:22

Lynge-parabol Service skrev i f6ar2j$is5$1@aioe.org:

[... ]
> Jeg tror ikke H.M.egentligt har noget at sige her, jeg tror at det
> hele drejer sig om trolleri.

Harald i en nøddeskal

Bortset fra at han desuden benytter enhver lejlighed til at tilsvinde
kristne og kristendommen

Fra : jørgen

Dato : 02-07-07 19:06

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [... ]
>
> Harald i en nøddeskal
>
> Bortset fra at han desuden benytter enhver lejlighed til at tilsvinde

Harald har en kritisk tilgang til emnet kristendom, som af nogen kan
opfattes som værende negativ og irriterende. Men det giver dig alligevel
ikke ret tilstadighed at personforfølge ham og omtale ham dårligt i tredie
person på en måde der nærmer sig bagvaskelse. Under alle omstændigheder er
der en fundats der bla. siger:

"Personforfølgelse har intet at gøre her i gruppen og henvises til
dk.snak.mudderkastning."
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.kristendom

Gå efter bold, ej mand.

mvh jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-07-07 19:24

jørgen skrev i 46893e6d$0$2658$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

[ ... ]
> [...]
> dårligt i tredie person på en måde der nærmer sig bagvaskelse. Under
> alle omstændigheder er der en fundats der bla. siger:

Sig det til Harald!

Fra : jørgen

Dato : 02-07-07 19:35

> jørgen skrev i 46893e6d$0$2658$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>
> [ ... ]
>
> Sig det til Harald!

Så Harald skal opføre sig ordentligt, men du behøver det ikke?

mvh jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-07-07 19:56

jørgen skrev i 46894530$0$98079$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

[ ... ]
> Så Harald skal opføre sig ordentligt, men du behøver det ikke?

Det var jo ikke det jeg skrev, vel!

Fra : jørgen

Dato : 02-07-07 20:20

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> jørgen skrev i 46894530$0$98079$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>
> [ ... ]
>
> Det var jo ikke det jeg skrev, vel!

Så du indrømmer at du også skal rette dig ind under fundatsen og ophøre med
personangreb, også selvom du bliver irriteret?

mvh jørgen.

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-07-07 20:29

jørgen wrote:
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Så Harald skal opføre sig ordentligt, men du behøver det ikke?

Så så Jørgen. Gi nå AF fred. Det er begrenset hva vi kan vente at han
skjønner.

Jeg er såre fornøtdd med at, i alle fall en, du, skjønner hva han
bedriver. Du har kritisk sans, og det er slike mennesker der er behov
for i åpne diskusjoner.

HM

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 02-07-07 23:06

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Så Harald skal opføre sig ordentligt, men du behøver det ikke?
>
> mvh jørgen.

Undskyld men nu var det altså Harald der gav bolden op til ballede, så var
det ikke rimeligt at du satte på H.M. plads når du nu var i gang. Det skal
være lige for Loke som for Thor

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-07-07 23:56

Lynge-parabol Service skrev i f6bssa$q0$1@aioe.org:

[ ... ]
> Undskyld men nu var det altså Harald der gav bolden op til ballede,
> så var det ikke rimeligt at du satte på H.M. plads når du nu var i
> gang. Det skal være lige for Loke som for Thor

Harald er kristenhader, så derfor nyder han særlig beskyttelse og må ikke
siges imod LOL

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-07-07 00:57

Lynge-parabol Service wrote:

> Undskyld men nu var det altså Harald der gav bolden op til ballede,

Jeg har registrert beskyldningen, og jeg reiner med at du er såpass
voksen at du viser hva du bygger beskyldningen på, hvilket innlegg og
hvordan.

> så var
> det ikke rimeligt at du satte på H.M. plads når du nu var i gang. Det skal
> være lige for Loke som for Thor

Joda. Det skal være samme lov for Loke som for Tor. Det betyr at /alle/
som angriper personen istedenfor saken har behov for reprimande. Jeg er
intet untak. Heller ikke AF eller du for den saks skuld.

HM

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 05-07-07 11:53

On 2 Jul., 14:29, "Lynge-parabol Service" <f...@get2net.dk> wrote:

> Jeg tror ikke H.M.egentligt har noget at sige her, jeg tror at det hele
> drejer sig om trolleri.

Det er altid vældigt befriende for en kristen at slynge en falsk
anklage ud i mangel på sober argumentation. Men nu ville det nok være
en god ide, at kende sine falske anklager.

Forklar ligheden mellem H.M. og en troll - ellerer du endnu en kristen
løgner ?

Mvh.Niels Bruun.

Fra : bæ9

Dato : 05-07-07 20:40

Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

> ellerer du endnu en kristen
> løgner ?
>
> Mvh.Niels Bruun.

hvorfor skriver du kristen løgner - det er sku da dobbeltkonfekt

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 05-07-07 11:56

On 2 Jul., 20:05, "jørgen" <brothers_b...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> der en fundats der bla. siger:
>
> "Personforfølgelse har intet at gøre her i gruppen og henvises til

Den slags etiske overvejelser bekymrer ikke rigtige kristne. Læs
eksempelvis Vidal, Parabolen og Falcken.
De er alle hadefulde løgnere.

Mvh. Niels Bruun.

Mvh. NielsBruun.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-07-07 12:43

Niels_Bruun@yahoo.dk skrev i
1183632947.789769.48110@q75g2000hsh.googlegroups.com:

[ ... ]
> Den slags etiske overvejelser bekymrer ikke rigtige kristne. Læs
> eksempelvis Vidal, Parabolen og Falcken.
> De er alle hadefulde løgnere.

Når man ikke er enig med dig i din helt forvrængede og forkvaklede udlægning
af kristendommen så er man altså hadefulde løgnere??

Fra : Vidal

Dato : 05-07-07 14:52

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
On 2 Jul., 20:05, "jørgen" <brothers_b...@hotmail.com> wrote:

>Den slags etiske overvejelser bekymrer ikke rigtige kristne. Læs
>eksempelvis Vidal, Parabolen og Falcken.
>De er alle hadefulde løgnere.

Du forstår ikke, vi ikke ønsker kristendommen beløjet
af folk, der ikke forstå meget om kristendommen.

Det billede af kristendommen du nærer, har ikke meget
med kristendommen i Danmark at gøre.

Det er så nu du kan begynde at anklage os for ikke at
være amerikanske fundamentalister. Hvorfor føre du
ikke denne diskussion i en amerikansk gruppe. Der
vil du finde masser af mennesker, der reagerer på denne
slags, også meget kraftigere end vi gør.

For vel 10 år siden diskuterede jeg Amiga OS i en
amerikansk befolket gruppe. Der var en der tilbød at
smutte omkring med sin revolver, og det var en diskussion
om et operativt system. Der i USA tror jeg, du vil finde
værdig modstand.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 05-07-07 14:58

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> On 2 Jul., 20:05, "jørgen" <brothers_b...@hotmail.com> wrote:

r - r - sæt dem selv ind
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 05-07-07 11:56

On 2 Jul., 20:56, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:
> jørgen skrev i 46894530$0$98079$edfad...@dread15.news.tele.dk:
>
> [ ... ]

> Det var jo ikke det jeg skrev, vel!

Ynkeligt og direkte pinligt.

Mvh. Niels bruun.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-07-07 12:42

Niels_Bruun@yahoo.dk skrev i
1183632988.722288.293900@n2g2000hse.googlegroups.com:

[ ... ]
> Ynkeligt og direkte pinligt.

Hvorfor bliver du ved med at beskrive dig selv på den måde?

Fra : bæ9

Dato : 05-07-07 20:43

Andreas Falck wrote:
> Niels_Bruun@yahoo.dk skrev i
> 1183632988.722288.293900@n2g2000hse.googlegroups.com:
>
> [ ... ]
>
> Hvorfor bliver du ved med at beskrive dig selv på den måde?

det var jorrrn han snakkede om andresen....

du er osse patetisk, men mere hadefuld end jorrrn

men sådan virker det jo forskelligt på voksnes adfærd hvordan de er
blevet underkuet i barndommen

jørgen har fået lært ar krybe langs væggen og andresen har lært at sprutte

og vidal har lært at være fidel.....