Eudora.. nes og 2 stk POP3 ??
Fra : Neumann, Thomas

Dato : 07-07-01 19:28

Hejsa

Jeg har lige hentet den hersens Eudora 5.0 sponsored, undregistred i håb om
at blive af med Outlook.

Men

Kan Eudora tjene som news-reader?

Kan Eudora tømme mere end en POP3 mail konto?

Mange tak

Thomas Neumann

PS: Lad være at spørge hvorfor jeg vil af med Outlook. Den lange liste med
argumenter vil få din forbindelse til at svede

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 07-07-01 21:20

Således skrev "Neumann, Thomas" <thomas@neumann.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 7 Jul 2001 20:27:56 +0200:

> [...]
>
>Men
>
>Kan Eudora tjene som news-reader?
>
>Kan Eudora tømme mere end en POP3 mail konto?

Nu kender jeg ikke noget synderligt til Eudora, men du burde kaste et
blik på Becky 2.0, som er en japansk mailklient.

Den kan tømme stort set ligeså mange pop-konti som det skulle være og
med det rette plugin kan den også bruges som newsklient.

Der findes en ordentlig bunke plugins, som giver alskens mulig ekstra
funktionalitet.

30-dages sharewareudgave kan hentes på http://www.rimarts.co.jp ,
derefter koster det 40$.

Bestemt pengene værd.

Knud
--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum
immane mittam.

Fra : Neumann, Thomas

Dato : 08-07-01 11:49

[cut]
40$.
[cut]

Det synes jeg er 40$ for meget. Jeg vil jo helst have en gratis

Thomas

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-01 12:55

"Neumann, Thomas" <thomas@neumann.dk> writes:

> Jeg har lige hentet den hersens Eudora 5.0 sponsored, undregistred i håb om
> at blive af med Outlook.

5.1 er da ude?

> Kan Eudora tjene som news-reader?

Nej, det er udelukkende et mailprogram.

Jeg har hørt gode ting om Xnews, måske du kan prøve det?

> Kan Eudora tømme mere end en POP3 mail konto?

Ja. Tools -> Personalities -> Højreklik og vælg "New ...".

--
Jacob
Drink your coffee! There are poor people in Africa sleeping!

http://www.bunk.cc - nu med Emacs effekt

Fra : Neumann, Thomas

Dato : 12-07-01 21:29

> 5.1 er da ude?

Jeps.. det er selvfølgelig 5.1.. havde kun lige opdaget 5-tallet

> Jeg har hørt gode ting om Xnews, måske du kan prøve det?
---------

tja... det vil jeg nok gøre. tak for svar

thomas