Re: Memory-banq-interrupt - Was: Lodtrækni~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-06-07 16:57

http://da.wikipedia.org/wiki/De_10_kristne_bud#Den_traditionelle_kirkelige_i
> [...]
>
> 1.
> 7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
> linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
> 5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk
>
> 2.
> The Bible-"SETI-frequency"-code 1420,405 MHz (Matt.25,28) ...
> linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
> 5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk
>

> Last file-OUTPUT:
> 6662 news:n0bfi.93$RI3.43@news.get2net.dk
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

File 6663 was NOT on-line at 2007-06-23, Saturday, CET 17:56
Sent: Saturday, June 23, 2007 CET 17:32, GMT 15:32

Memory on:
6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk
and ...
6660 news:YG5fi.52$eW6.15@news.get2net.dk

Tsk, tsk ... !

file 6664

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-07-07 12:24

"Jesus-loves-you" skrev
6664 news:upbfi.96$YZ3.24@news.get2net.dk

> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
See ...
6663 news:U2bfi.94$NI3.82@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]

Interrupt return from ...

Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 19:01, GMT 17:01
Subject: Found SETI-frequency (1420,405 MHz) -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
6680 news:SJwgi.49$LY7.7@news.get2net.dk

> [...]
> 06. Bud, 2.Mos.20,13-13, Du må ikke slå ihjel
> 07. Bud, 2.Mos.20,14-14, Du må ikke bedrive hor
> 08. Bud, 2.Mos.20,15-15, Du må ikke stjæle
> 09. Bud, 2.Mos.20,16-16, Du må ikke (lyve)
> 10. Bud, 2.Mos.20,17-17, Du må ikke begære din næstes hus + ejendom
>
> Men faktisk er der jo også et såkaldt 11.bud, idet nogle mennesker (se
> Niels Bruun's indlæg) opfatter og derfor også tæller 2.Mos.20,17 som *to*
> bud:
>
> 10. Bud, 2.Mos.20,17a-17a, Du må ikke begære din næstes hus.
> 11. Bud, 2.Mos.20,17b-17b, Du må ikke begære din næstes hustru.

Denne holder dog ikke - teologisk set - idet ...

(Det står skrevet:)

(Lov/bud 1-9, 2.Mos. 20,2-16)

Du må ikke begære din næstes hus!
Du må ikke begære din næstes hustru ...

(Exodus, 2.Mos. 20,17)

Sammenligner vi nu denne tekst med ...

(Lov/Bud 1-9, 5.Mos. 5, 6-21)

Du må ikke begære din næstes hustru.
Du må ikke attrå din næstes hus ...

(Deuteronomy, 5.Mos. 5,21)

.... da konstaterer vi, at Torahen (altså 1-5 Mosebog) altså IKKE skelner
mellem disse to begreber; idet rækkefølgen er *omvendt* (modsat lov/bud
1-9).

Dersom man begærer sin næstes hustru bedriver man hor (med hende) i sit
hjerte, har Jesus sagt (Matt. 5,28). Det vil sige, at det er Lov/Bud nr. 7,
der overtrædes.

Ergo må disse to begreber tilhøre éen og samme Lov/Bud (det 10'ende Bud) !

-

Internal message to ... (Guess *who*):
Synkronisering fuldført.

-

Coming up:

Proton- and neutron-counter
7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6701 news:Mrvhi.32$nK3.3@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,