Gud elsker dig - virkelig!
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-06-07 07:21

Interrupt-program-code (einem order):
2007-06-19, Friday, CET 11:33, GMT 09:33

Da jeg her til morgen læste dagens andagtstekst fra www.ucb.dk blev jeg en
smule forarget pga. en anelse "vranglære", fordi ...

=== citat start ===

Fredag 22. juni (2007, red.)

Gud elsker dig - virkelig!

"Se, hvor stor kærlighed Faderen har vist os, at vi kaldes Guds
børn, og vi er det!" 1.Joh. 3:1

Intet kan få Gud til at elske os højere, end han gør nu - hverken større
præstationer, større skønhed, eller større lovprisning af ham; ikke engang
større åndelighed. Der er heller intet, som kan få ham til at elske os
mindre - hverken vores svingende karakter, vores gamle fejl eller klager.
Det ironiske er, at vi bruger vore liv på at fortjene en kærlighed, som kun
kan gives til os ved tro, hvis vi erkender ...

=== citat slut ====

.... hvis vi erkender dit-og-dat ... hvis, hvis, hvis ... (krav,
betingelser).

Sikke noget vås, ævl!

Jesus derimod siger:

(NB! Tegnmarkæren '*' tilføjet original-teksen)

Men Jeg siger jer: *Elsk* jeres fjender ...

... thi Han (jeres himmelske Fader, red.) lader Sin sol stå op både
over onde og gode og lader det regne både over retfærdige og
uretfærdige.
Så vær da I fuldkomne, som jeres himmelske Fader er fuldkommen.

Matt. 5,44-48

Apropos ...

Sent: Tuesday, June 19, 2007 CET 14:12, GMT 12:12
Subject: Re: Den *falske* "profet" Muhammed -
Was: Norsk ombudsmand vil redigere Bibelen pga. at såkaldte utugtsord
tilsyneladende opfordrer til vold mod børn
6623 news:OKPdi.27$oz6.13@news.get2net.dk

[ ... ]
> Sent: Wednesday, February 07, 2007 CET 15:15, GMT 14:15
> Subject: Jesus elsker Osama Bin Laden, eller hva' ?
> 6036 news:9alyh.45$gw5.3@news.get2net.dk
>
> Do You love men (and women) like Osama Bin Laden, DAD ?
>
> 14:03
> - "Yea ... But they are not doing My will, My son."

Hvis Gud Fader var en dum, tyranisk skiderrik (undskyld ordvalget), så var
vi skredet! Men nu kan Han faktisk leve op til vores forventninger om,
hvorledes en Guddom minimum bør være (Kærligheden° Himself, apropos
John15.13@1.John4.8 ) ...

Nåden derimod, den gives *gratis* ved tro, Ef. 2,8. Isa. 55,1 (Gud kan jo
ikke *tvinge* Sine skabninger til at tage imod denne Hans kærlighedsgave
(hvis de nu ikke vil), og samtidig respektere deres/vores frie vilje). Men
det er en helt anden snak.

-

Coming up:

1.
7-focus-7 ... linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

2.
Found the Bible-"SETI-frequency"-code 1420,405 MHz ... linked to
The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

3.
2.Thess also "infected" ... linked to The main-program (message from ET,
Aliens) ...
6634 news:Tb_di.67$ik5.34@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6650 news:EUyei.58$V35.20@news.get2net.dk