Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-06-07 13:02

"Jesus-loves-you" skrev

Newsgroups: no.kultur.folklore.ufo
Sent: Saturday, June 16, 2007 CET 20:28, GMT 18:28
Subject: Re: Shia-leder i Irak - Stands volden + ET-Break
6596 news:uZVci.47$nY.6@news.get2net.dk

> ... > Jesus siger:
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> ... > (Luk.6,31)
> [ ... ]

> Hmm ... Du får ikke mennesker til at ofre deres eget liv i en
> selvmordsterroraktion, dersom de har indset, at det er en forkert sag, de
> kæmper for. Ergo må der være tale om meget *idealistiske* mennesker!
>
> Men *hvori* er de så gået "forkert i byen" (i deres idealisme) ?

News:

=== citat start ===

DR1 s140 søn 17 jun (2007, CET) 11:16:38

09:56 (news on-air CET, red.)

Iran fordømmer hæder til Rushdie

Iran fordømmer den britiske beslutning
om at slå forfatteren Salman Rushdie
til Ridder.

En talsmand for det iranske
udenrigsministerium siger, at der (det, red.) er en
formærmelse mod den muslimske verden at
tildele forfatteren af den
kontroversielle roman, De Sataniske
Vers, Storbritaniens højeste
æresbevisning.

Iran tvang Salman Rushdie under jorden,
da præstestyret udstedte en fatwa mod
ham, med en dødsdom for
gudsbespottelse.

=== citat slut ====

Tjah ... Så mangler vi jo bare lige A-bomben (til at irettesætte disse
gudsbespottere), ikke sandt Iran ?

More news:

=== citat start ===

DR1 s114 søn 17 jan (2007, CET) 11:37:46

21:38 (news on-air 16/6-07 CET, red.)

Hizb-ut-Tahrir overtog børnehave

Københavns Kommune har overtaget drif-
ten af en privat børnehave på Nørrebro
i København og truer nu med at lukke
den, skriver Berlingske Tidende.

Det sker, efter at forældre med til-
knytning til den islamistiske organisa-
tion Hizb ut-Tahrir fik flertal i
forældrebestyrelsen i børnehaven Salem.

Nogle børn måtte pludselig ikke tegne,
synge, danse eller klæde sig ud, og
drenge og piger måtte ikke lege sammen,
skriver avisen.

Magtovertagelsen fik ledelsen til i
februar at forlade stedet, og kommunen
har nu overtaget driften.

=== citat slut ====

Et udsagn:

Vi vil med vold og magt, herunder fatwa-dødsdomme, *påtvinge*
alle Jer andre vores livssyn; idet vi jo har *patentret* på
Sandheden (endskønt vi intet bevis herpå har kunnet fremlægge).

Apropos Sûra 2,257 som lyder: "Der må ikke være tvang i religionen".

Religiøs galskab! Hva' stiller man op mod det ?

Hmm ...

Okay. Lad os prøve med en helt ny variant:

Input den videnskablige metode ...

Fra : N/A

Dato : 17-06-07 16:29

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-06-07 16:29

"Pernille" skrev

[ ... ]

[ ... ]

> Islamister skal forlade Danmark!
> Vi skal sørger for, at den religiøse galskab bliver smidt ud af Danmark!
> Vi KAN IKKE have disse blodtørstige folk i blandt os.
> Ud med dem!

Hej Pernille,

Jeg har netop lige hjemkommet fra New York's omegn. Da jeg besøgte stedet,
hvor World Trade Center engang stod inden terroraktionen 911, så jeg et
opslag på Grædemuren°, se evt. foto (245 KByte) ...

Fra : Pernille

Dato : 17-06-07 16:42

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Pernille" skrev
>

> [ ... ]

Jeg ser ikke, hvad folk med disse overbevisninger laver i vesten. Jeg mener,
Jeg ved ikke, hvorfor vi tillader, at de er her.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-06-07 23:02

"Jesus-loves-you" skrev
6600 news:Wqcdi.70$QD1.38@news.get2net.dk

[ ... ]
> Jeg har netop lige hjemkommet fra New York's omegn. Da jeg besøgte stedet,
> hvor World Trade Center engang stod inden terroraktionen 911, så jeg et
> opslag på Grædemuren°, se evt. foto (245 KByte) ...

Interrupt from ...

(Arh ... Jeg kæmpe-fjols! Jeg glemte jo det allervigtigste:)

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-07 05:18

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-06-07 05:48

"Bo Warming" skrev

[ ... file 6602 ... ]

> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

God morgen, Bo ...

Tidligt oppe, hva' ?

-

Coming up:
The reference of the Unforgiving-servant (600.000), connected to ...
Subject: Daniel-referencen -
Was: The Mother-star (HIP 57300) of ET ...
The main-program (message from ET, Aliens)
6494 news:bGD0i.25$FS5.16@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6604 news:85odi.4$ql2.1@news.get2net.dk

File-number: 6605