Hjælp til ID af et 2002 dancefloor track
Fra : Per Hansen

Dato : 02-08-07 00:01

Hvor jeg dog hadder at de i tv serier ikke i deres credits
skriver hvad musik der er brugt i hver episode.
Der er det her fede dancefloor track der blev brugt i Charmed
(Heksene fra Warren Manor) tilbage i 2002 som jeg godt gad at
vide hvem der står bag og hvad nummeret hedder.

Det er en kvinde der snakker sexet i hele nummeret hen efter:
Love me, do what you do..to me, do what you do..with me

Kan nogen høre ud fra lydklippet hvem dog det kan være ?
http://www.sendspace.com/file/1u02ao

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 02-08-07 00:24

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> [...]
> Love me, do what you do..to me, do what you do..with me
>
> Kan nogen høre ud fra lydklippet hvem dog det kan være ?

Fandt sørme en hjemmeside med lister over musik der er brugt i
serien, episode for episode.
Nummeret er: MD Says* - Love Me

--
Per Hansen