Hvad bliver I vaekket af?
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 08:23

Jeg er vel ikke den eneste der bruger min mobil somvaekkeur... men hvad bliver I vaekket af?

Jeg har indtil videre brugt Blacks "Its a Wonderful Life", men er vist levet lidt for vant til den, saa effekten er gforsvundet lidt.

Hvad med jer? Hvad bruger I?
Inspiration efterlyses

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-07-07 08:38

<Michael T> wrote in message

> Hvad med jer? Hvad bruger I?
> Inspiration efterlyses

Tidligere var det lyden fra prøvebilledet, men i dag er det heldigvis lidt
mere varieret.

Ole Thomsen

Fra : MariaH

Dato : 24-07-07 09:09

> Hvad med jer? Hvad bruger I?
> Inspiration efterlyses

Jeg har forskellige alarmer i løbet af dagen...

7.30 - Safri Duo - All the people in the world
9.00 - Dolly Parton - 9 to 5
13.00 - Danser med drenge - Rejs dig op og kom videre
18.00 - Robbie Williams - She's Madonna
22.00 - Wham - Wake me up before you Go Go

sangene bytter plads ind i mellem...

--
Maria

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 24-07-07 09:50

Michael T skrev:

> Jeg er vel ikke den eneste der bruger min mobil somvaekkeur...
> men hvad bliver I vaekket af?
> Hvad med jer? Hvad bruger I?
> Inspiration efterlyses

Hvis jeg havde en mobiltelefon, ville jeg vælge nummeret
"Time" fra Pink Floyd's "Dark Side Of The Moon". (Det er det
nummer, der begynder med at alle urene i en urmagerbutik
går i gang med at "bimle" højt). Men det bedste ville være,
hvis det første minut - eller helst de første 2 minutter og 29
sekunder kom ud af et par hi-fi-højttalere i soveværelset.

--
Herluf :·)

Fra : Pernille

Dato : 24-07-07 11:44

<Michael T> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har indtil videre brugt Blacks "Its a Wonderful Life", men er vist
> levet lidt for vant til den, saa effekten er gforsvundet lidt.

Jeg har flere forsk.
Hør den lille stær.
Op lille Hans. (Den bruger jeg også kl ca 23)
Morgensolen stiger stor.
God morgen sol.
Morgenstund har guld i mund.
Se nu stiger solen.
God morgen, god morgen, til hele bondegården.
Morning has broken.
Nu vågner alle Guds fugle små
Ellres lader jeg min clock-radio bestemme. Den skifter lidt mere med
numrene.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-07-07 12:06

On 24 Jul 2007 07:22:57 GMT, Michael T wrote:

> [...]
>
>Jeg har indtil videre brugt Blacks "Its a Wonderful Life", men er vist levet lidt for vant til den, saa effekten er gforsvundet lidt.

Nu bruger jeg godt nok en klokradio (Radio ABC Randers), men brugte
jeg en mobil til dette, er der bestemt dage hvor jeg ville foretrække
"Turn Back The Clock" (bare et par timer).

Og så kan jeg godt lide Pernille's "Op lille Hans. (Den bruger jeg
også kl ca 23)", så gælder det jo kun for Hans og ikke Pernille.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 24-07-07 12:20

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og så kan jeg godt lide Pernille's "Op lille Hans. (Den bruger jeg
> også kl ca 23)", så gælder det jo kun for Hans og ikke Pernille.

Nu er der jo flere måder, man kan komme "op" på!

Fra : Pernille

Dato : 24-07-07 12:41

" Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Nu er der jo flere måder, man kan komme "op" på!

Min mand foretrækker dog Den store mester kommer...

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-07-07 13:01

On Tue, 24 Jul 2007 13:41:27 +0200, " Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Min mand foretrækker dog Den store mester kommer...

Nu er det altså æigefør jeg trækker min komentar tilbage. Hav det
godt.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 18:17

> [...]

>Jeg har indtil videre brugt Blacks "Its a Wonderful Life", men er vist levet lidt for vant til den, saa effekten er gforsvundet lidt.

Jeg bliver vækket af Toto's "Hold The Line".
Man bliver glad af det nummer, og det har jeg om nogen brug for om
morgenen 2 timer før jeg får stabil puls, efter 2 liter kaffe :)

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 18:10

Michael T wrote:
> Jeg er vel ikke den eneste der bruger min mobil somvaekkeur... men
> hvad bliver I vaekket af?

To børn der er friske kl. abe-bæ om morgenen

/Kim

Fra : TL

Dato : 28-07-07 19:33

On 24 Jul 2007 07:22:57 GMT, in dk.kultur.musik Michael T wrote:

>Jeg er vel ikke den eneste der bruger min mobil somvaekkeur... men hvad bliver I vaekket af?

Først Chemical Brothers, "Galvanize".
Fulgt op fem minutter senere af Robin Meade på CNN.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-07-07 23:16

> [...]
>
> Jeg har indtil videre brugt Blacks "Its a Wonderful Life", men er vist
levet lidt for vant til den, saa effekten er gforsvundet lidt.

Sex Pistols - God Save The Queen