Udlejning af basforstærkere?
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-07-07 16:02

Hej!
Jeg har fået til opgave at skulle arrangere lidt LIVE musik til en lille
grisefest her d. 28. Juli. Jeg har fået lånt mig til en guitar forstærker og
regner med at leje et sanganlæg.
Problemet er dog, at det måske bliver vanskeligt at få fat i en
BAS-forstærker, så derfor er mit spørgsmål om man et sted i Viborg omegn
(e.l.) kan leje en forstærker billigt; blot for en dag.

Mvh.
Søren

Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-07-07 01:21

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh.
> Søren
>

>Prøv at kontakt Invi i Viborg, de ejer også en musikforretning, så de må
næsten have noget brugbart