Hvordan gør man?
Fra : JHW

Dato : 16-07-07 21:25

Hej!
Jeg er lige kommet hjem fra Los Angeles. En rigtig god tur!
Jeg mødte et ungt par, som har indspillet nogle CD'er.
Jeg aftalte med dem, at jeg ville se, om jeg kunne "slå et slag" for deres
musik, i Danmark.
Det er nærmest country musik. Én af deres sange er en hyldest til Johnny
Cash. Virkelig dejlig/ god musik. Han skriver deres sange og musik, spiller
og synger. Hun synger, for det meste. Den mest fantastiske, vidunderlige
stemme! Jeg fik 2 CD'er med hjem, som gave. Med ret til at sende det ud i
"æteren".
Hvor henvender man sig? Nogen der kan hjælpe mig? Deres musik er virkelig
værd at høre på!
Med venlig hilsen
J H W

Fra : Jacob

Dato : 16-07-07 21:49

"JHW" <JH@H> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende det ud i "æteren".
> Hvor henvender man sig? Nogen der kan hjælpe mig? Deres musik er virkelig

Der er flere lokalradioer, som laver glimrende country-shows. Her i
København er der f.eks. Radio Rødovre og Station Amager, og i resten af
landet er der sikkert flere. Prøv at henvend dig til dem, de har sikkert
også nogle kontakter.

Mvh Jacob

Fra : JHW

Dato : 17-07-07 08:05

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> København er der f.eks. Radio Rødovre og Station Amager, og i resten af
> landet er der sikkert flere. Prøv at henvend dig til dem, de har sikkert

Tak for dit svar. Jeg prøver.
Med venlig hilsen
J H W

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-07-07 19:20

Jacob skrev:

> [...]
> København er der f.eks. Radio Rødovre og Station Amager, og i
> resten af landet er der sikkert flere. Prøv at henvend dig til dem,

Det er nok heller ingen skade til at prøve DR, f.eks. P4 Aften, og
simpelthen fortælle historien og give dem en kopi.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : JHW

Dato : 17-07-07 19:49

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nok heller ingen skade til at prøve DR, f.eks. P4 Aften, og
> simpelthen fortælle historien og give dem en kopi.

> [...]
OK! Tak for dit svar!
Med venlig hilsen
J H W

Fra : Michael

Dato : 17-07-07 20:20

Hej,

Du er velkommen til at sende en cd til Radio Ballerup. Vi er ikke bange for
at spille "uprøvede" navne - i særdeleshed ikke inden for country-genren. Du
kan alternativt kontakte mig via mh - snabela - radioballerup.com
(email-adressen stavet, da jeg ikke gider spam , hvis du vil sende et
par sange som mp3.

Mange hilsner
Michael

Fra : JHW

Dato : 17-07-07 20:37

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> country-genren. Du kan alternativt kontakte mig via mh - snabela -
> radioballerup.com (email-adressen stavet, da jeg ikke gider spam ,

Tak! Kan jeg ikke bare "brænde" de 2 cd'er og sende dem, direkte til Radio
Ballerup? Jeg har godt nok ikke adressen...
Ellers må jeg finde ud af at sende som "mp 3". - Det ved jeg ikk' lige,
hvordan man gør...
Med venlig hilsen
J H W

Fra : Michael

Dato : 17-07-07 21:25

Hej,

> Tak! Kan jeg ikke bare "brænde" de 2 cd'er og sende dem, direkte til Radio
> Ballerup? Jeg har godt nok ikke adressen...

Du kan sende dem direkte til mig. Så tager jeg dem med på Radio Ballerup,
hvor jeg er studievært, og hvor jeg nok skal sørge for, at vi spiller dem

Mvh.

Michael Husted
Egebjerg Bygade 235, 1A
2750 Ballerup

Alternativt:

Radio Ballerup
Baltorpvej 20B
2750 Ballerup
(www.radioballerup.dk)

Fra : JHW

Dato : 18-07-07 08:11

> [...]
> hvor jeg er studievært, og hvor jeg nok skal sørge for, at vi spiller dem

Fint!
Men ser lige, at man kan gå ind på www.ScottBBomar.com og se lidt på noget
af det.
Med venlig hilsen
J H W

Fra : Michael

Dato : 19-07-07 10:16

> Men ser lige, at man kan gå ind på www.ScottBBomar.com og se lidt på noget
> af det.

De to numre til download lyder helt ok, så dem vil jeg gerne spille. Så du
behøver ikke sende cd'er. Tak for tippet

/M.

Fra : JHW

Dato : 19-07-07 12:46

> De to numre til download lyder helt ok, så dem vil jeg gerne spille. Så du
> behøver ikke sende cd'er. Tak for tippet
>
> /M.

Så ville jeg bare ønske, at også jeg kunne høre din radiostation... Det
glæder mig, at du kan lide det! - Og vil spille det!
Med venlig hilsen
J H W

Fra : JHW

Dato : 18-07-07 08:18

> [...]
> sende det ud i "æteren".
> Hvor henvender man sig? Nogen der kan hjælpe mig? Deres musik er virkelig

OK.. Jeg så lige dette på det ene omslag: www.XcottBBomar.com . Det viser
noget om, hvad det er de laver.
Med venlig hilsen
J H W

Fra : JHW

Dato : 18-07-07 08:26

> "JHW" <JH@H> skrev i en meddelelse

> [...]
UNDSKYLD!
Det skulle være : www.ScottBBomar.com Undskyld tyrkfejlen!

Fra : S.Sørensen

Dato : 18-07-07 08:53

"JHW" <JH@H> skrev i meddelelsen

> "JHW" <JH@H> skrev i en meddelelse

> UNDSKYLD!
> Det skulle være : www.ScottBBomar.com Undskyld tyrkfejlen!

Fortæl dem at det ikke er for tidligt at de får en myspace konto, det er
lettere at sende det link rundt til evt. interessere :)

www.myspace.com

hilsen
Sørensen