Gode løbehøretelefoner
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 09-07-07 21:56

Hej!
Jeg løber og cykler meget med min MP3-afspiller, men desværre er dens
høretelefoner ved at gå i stykker.
Jeg søger et par gode lytte-tingester, der har god lyd (dvs. klar lyd og
også med fornuftig bas), da jeg lytter mest til rock, metal og til tider
folkemusik, når jeg løber.
Er der nogle, der kan foreslå mig nogle steder at finde sådant et par og
hvor meget de koster?
De skal helst kunne holde lidt og ikke bare være noget makværk, der ikke
lyder særlig godt og går i stykker efter 2 uger.

På forhånd tak
Søren

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 09-07-07 22:23

Sren Kjeldsen wrote:
> [...]
> De skal helst kunne holde lidt og ikke bare være noget makværk, der
> ikke lyder særlig godt og går i stykker efter 2 uger.

så kan jeg anbefale dig B&O's A8 Earphones:
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=764

det er kram... de er dog meget følsomme i hvert fald til min mp3-afspiller
så man skal ikke skrue ret højt op eller sætte dem i med fuld knald på
afspilleren... men god og lækker lyd... sidst jeg så prisen var den ca.
995,- hos B&O...
men prøv dem... det er totalt kram!!!

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 10-07-07 11:48

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så man skal ikke skrue ret højt op eller sætte dem i med fuld knald på
> afspilleren... men god og lækker lyd... sidst jeg så prisen var den ca.

Av... Nok liiidddtt for dyr til mig... Jeg har allerede et par store
hovedtelefoner, som jeg bruger når jeg bare går rundt, men tak alligevel!

Fra : John

Dato : 10-07-07 00:14

Sren Kjeldsen skrev:
> [...]
> De skal helst kunne holde lidt og ikke bare være noget makværk, der ikke
> lyder særlig godt og går i stykker efter 2 uger.

http://www.sennheiser.com/nordic/icm_da.nsf/root/500830

Burde kunne findes til ca. 350 - 400 kr. incl. porto.

Mvh

John

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 10-07-07 11:48

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.sennheiser.com/nordic/icm_da.nsf/root/500830
>
> Burde kunne findes til ca. 350 - 400 kr. incl. porto.
>

> Mvh
>
> John

Ok... Fandt den på danskdatasalg.dk
Tak skal du have!

Fra : Smurf

Dato : 12-07-07 14:31

On Mon, 9 Jul 2007 22:55:44 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>De skal helst kunne holde lidt og ikke bare være noget makværk, der ikke
>lyder særlig godt og går i stykker efter 2 uger.

Disse er kanon
http://tinyurl.com/2gqrzy

Et stort plus er at de kan tåle sved og lige kan skylles under vandhanen
bagefter. Lyden er der ikke noget at udsætte på