Alice In Chains & Gretchen Wilson - Barrac~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-07-07 13:42

Hej NG.

Her lige et sjovt indslag med noget sammeskudsgilde hvor man ser/hører
sountry sangerinde Gretchen Wilson syge for i et rocknummer med Alice
In Chains, og jeg må sige at begge gør det meget godt.
IMO har hun stemmen til andet end country, og kan blive en stor
stjerne.

Og linket til dette vanvittige forsøg:

Alice In Chains & Gretchen Wilson - Barracuda
http://youtube.com/watch?v=bOgZpWHiyLs

Respekt !!

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Peter G

Dato : 03-07-07 14:32

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> writes:

> Alice In Chains & Gretchen Wilson - Barracuda
> http://youtube.com/watch?v=bOgZpWHiyLs

YES!

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-07-07 14:44

On 3 Jul., 15:32, "Peter G" <p...@fabel.dk> wrote:
> Med venlig hilsen, Peter.http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik/

Hvad er dette ?
Er det noget med at den holder lidt øje med hvad jeg spiller og så kan
I andre følge lidt med i min twistede musiksmag ?
Virker den med nyeste Media Player ?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-07-07 17:26

Christian B. Andresen skrev:

[Last.fm]
> Er det noget med at den holder lidt øje med hvad jeg spiller og så
> kan I andre følge lidt med i min twistede musiksmag ?

Ja, netop.

> Virker den med nyeste Media Player ?

Det vil jeg tro.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 04-07-07 09:05

> Hvad er dette ?
> Er det noget med at den holder lidt øje med hvad jeg spiller og så kan
> I andre følge lidt med i min twistede musiksmag ?

Jeps. Samt sammenligne din smag med "musikalske naboer" hvorved du kan
lytte til en "naboradio" og få musikalsk input fra andre der ellers
deler din smag. Samt andre småting.

> Virker den med nyeste Media Player ?

Aner det ikke. Sikkert.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 15:49

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
> In Chains, og jeg må sige at begge gør det meget godt.
> IMO har hun stemmen til andet end country, og kan blive en stor

Jeg synes så ikke hun er særlig go' i den sammensætning. Hun synger for
"pænt".
Heldigvis er der da et spring fra country til hård rock.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 16:19

On Tue, 3 Jul 2007 16:49:28 +0200, "Steen F."
<steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote:

>Jeg synes så ikke hun er særlig go' i den sammensætning. Hun synger for
>"pænt".

Enig
Mon ikke en kombination af Jack D og Grøn Cecil et halvt års tid, kan
få den dame til at growle?
Så sidder den lige i skabet

/Alex

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-07 09:01

On 3 Jul., 17:18, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Enig
> Mon ikke en kombination af Jack D og Grøn Cecil et halvt års tid, kan
> få den dame til at growle?
> Så sidder den lige i skabet

Ha ha, måske

Fra : Steffen

Dato : 08-07-07 13:39

GW hun er nu sej nok . Jeg opdagede hende i radioen med "redneck woman" da
jeg cruisede rundt i staterne da hun stadig var meget ny inden hun havde
udgivet noget, men det gjorde hun heldigvis en uge senere. Hendes tekster
"kicker ass" til alle de stiffer up lips tøser der tror at de meget lækre og
klogere end nogen som hende selv "trailer trash" . Hun gir bla Paris Hilton
et gok i nøden. Det bedste album er helt klart det første "here for the
party" og dernæst album 2 "all jacked up". Det tredje "one of the boys" og
indtil videre sidste nye er nok mest jævnt kedeligt.Det lever ihvertfald
ikke op til de andre. Jeg kunne godt tænke mig en stadionkoncert med hende,
men kan det fås på dvd??

prøv http://www.cmt.com/artists/az/wilson_gretchen/videos.jhtml

steffen

Ha ha, måske

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-07 09:02

On 3 Jul., 18:26, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtniel...@gmail.com> wrote:
> Christian B. Andresen skrev:
>
> [Last.fm]

> Ja, netop.

> Det vil jeg tro.

Så jeg tilmelder mig og henter et eller andet plug in ?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-07-07 14:21

On 8 Jul., 14:38, "Steffen" <lilbrors...@galnet.dk> wrote:
> [...]
> klogere end nogen som hende selv "trailer trash" . Hun gir bla Paris Hilton

I California Girls
Fed video.

> [...]
> ikke op til de andre. Jeg kunne godt tænke mig en stadionkoncert med hende,

Helt enig, jeg har selv Here for the Party CD'en og har stort set dem
alle fra alle 3 albums som mp3 rippet med stationripper fra diverse
country kanaler ala Total Country, .977 etc.
Jeg har vel fået rippet 2000 country sange med alt fra GW over Alan
Jackson, Merle Haggard, Kenny Chesney og Trace Adkins til Big & Rich.

Jeg har kun set nogle optrædener til forskellige shown.
Jeg ville ønske at nogle af deres rigtigt store stjerner tog en Europa
Turné og lavede en koncert med 4-5 navne ala dem man kan se de har der
ovre.
Kunne være super med en koncert med Alan Jackson, Gretchen Wilson,
Kenny Chesney, Martina McBride, Shania Twain eller Brooks & Dunn.

> prøvhttp://www.cmt.com/artists/az/wilson_gretchen/videos.jhtml

Kender den skam godt, CMT forsvandt desværre fra dansk kabel tv for en
del år siden, og kan mig bekendt ikke tages via parabol.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord
- Udvidelse af E 45 motorvejen mellem Randers og Kolding til seks spor
- En fast forbindelse over Kattegat til hurtigtog og biler