Dagens år er 2002
Fra : Peter Westh

Dato : 02-07-07 11:20

Vi hopper frem i tiden:

Raveonettes debuterede med "Whip it on"
http://www.youtube.com/watch?v=l2dDcCakpX8

Malk de Koijn udgav deres andet og indtil videre sidste album,
"Sneglzilla"
http://www.youtube.com/watch?v=npj0scBta90

Queens of the Stone Age brød igennem med "Songs for the deaf" og
hittet "No one knows"
http://www.youtube.com/watch?v=mobUJVX3UCQ

Autechre udgav EP'en "Gantz Graf" (og dyrk lige den video!)
http://www.youtube.com/watch?v=s4ZwTUUue1w

Boards of Canada udgav "Geogaddi"
http://www.youtube.com/watch?v=QI75DbJ3VE0

MVH

Peter

1958 Michael Meidahl Jensen
1962 Lars Holst
1967 Herluf Holdt
1968 Herluf Holdt
1969 Michael Lund
1970
1971 Poul Erik Lindaa
1972
1973
1974 Alex Linaa
1975 Per Beer Hansen
1976 Poul Erik Lindaa
1977 Michael Lund
1978 Dennis Nielsen
1979 Michael Lund
1980 Peter Westh
1981 Holst
1982 Broegger
1983 Thomas Jespersen
1984
1985 Peter Brandt Nielsen
1986
1987 Lars Kyndi Laursen
1988
1989 Holst
1990
1991
1992 Broegger
1993 Per Beer Hansen
1994 Rasmus M. Jensen
1995
1996 Bjarne K.
1997 Peter Westh
2002 Peter Westh

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-07-07 18:05

On Mon, 02 Jul 2007 10:19:39 -0000, Peter Westh <pwesth@hum.ku.dk>
wrote:

> [...]
>hittet "No one knows"
>http://www.youtube.com/watch?v=mobUJVX3UCQ
>
>Autechre udgav EP'en "Gantz Graf" (og dyrk lige den video!)

Så rykkede vi frem i tiden, men det opleves ikke så tydeligt i min
pladesamling, som blev beriget med følgende:

Peter Gabriel - "Up" med "Growing Up"
http://www.youtube.com/watch?v=Kh80jJNgRrY

David Bowie udgav "Heathen". Her "The Rays"
http://www.youtube.com/watch?v=F30uTxTOhNw

Gnags - "Skønhedspletter"

Jean-Michel Jarre spillede en kæmpekoncert i Vrå "AERO"
http://www.youtube.com/watch?v=N33vPIVEsck

Mark Knopfler leverede "The Ragpicker's Dream" Her med "Why Aye Man"
http://www.youtube.com/watch?v=0NHmpOER-sA

Kim Larsen; Kjukken udgav live albummet og DVD'en "Det Var En Torsdag
Aften"
http://www.youtube.com/watch?v=OGCtsoInYac

Carlos Santana kom med "Shaman" med f.eks. "Nothing At All"

Sebastian skrev og Mastodonterne opførte "Klokkeren fra Notre Dame"

TV 2 udgav "På Kanten Af Småt Brændbart"

Bruce Springsteen smed "The Rising" på gaden. Her er titelmelodien:
http://www.youtube.com/watch?v=Wb2MQgtY5aU

Hanne Boel leverede "Bevare Of The Dog"

Toto så gennem forstørrelses glasset "Through The Looking Glass" med
bl.a. "While My Guitar Gently Weeps"
http://www.youtube.com/watch?v=W_ExP-cyRGE

Maggie Reilly udgav den smukke "Save It For A Rainy Day"

Vi kan vel let blive enige om at rigtigt nyt er det ikke, da alle
tidligere har udgivet godt musik.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-07-07 00:07

wrote:

>Vi hopper frem i tiden:

Interpol udgiver den ret gode debut plade "Turn On The Bright Lights":
http://youtube.com/watch?v=Qm2oBSCtImg

Fra : Peter Westh

Dato : 04-07-07 21:08

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Interpol udgiver den ret gode debut plade "Turn On The Bright Lights":
> http://youtube.com/watch?v=Qm2oBSCtImg

Stafetten går til Thomas for, som Poul Erik Lindaa også bemærker, at
fremhæve et debuterende band.

Men det var sørme ikke mange, der følte sig kaldet til at bidrage denne
gang. Der foregik ellers en del i 2002, med navne som Coldplay, Maroon 5,
Justin Timberlake, Norah Jones, Alicia Keys mv.

Måske er dette tegnet på, at legen ved at være leget til ende. Måske er alle
på ferie, eller måske var 2002 simpelthen et dårligt år?

Jeg overlader det til stafetindehaveren at besvare spørgsmålet.

MVH

Peter

Fra : Erling Jensen

Dato : 11-07-07 20:17

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske er dette tegnet på, at legen ved at være leget til ende. Måske er
> alle på ferie, eller måske var 2002 simpelthen et dårligt år?

Waaahh UhhuuuuuuuuuWahhhhhh det er da osse din skyld at du vælger sådan et
lorte år, nu er alle de andre blevet kede af det og vil ikke lege med dig
mere WWaaaaaahhhaahhh ;o((((((((

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-07-07 23:18

On Wed, 11 Jul 2007 21:16:52 +0200, "Erling Jensen"
<erling.jensen.nospam@transport.dk> wrote:

>Waaahh UhhuuuuuuuuuWahhhhhh det er da osse din skyld at du vælger sådan et
>lorte år, nu er alle de andre blevet kede af det og vil ikke lege med dig
>mere WWaaaaaahhhaahhh ;o((((((((

Jamen, hvis vi skal fortsæette skal jeg da gerne komme med et år.
Jeg laver en ny tråd, i lighed med de andre, så får vi at se.

Fra : Erling Jensen

Dato : 12-07-07 05:59

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 11 Jul 2007 21:16:52 +0200, "Erling Jensen"

> Jamen, hvis vi skal fortsæette skal jeg da gerne komme med et år.
> Jeg laver en ny tråd, i lighed med de andre, så får vi at se.

Jamen jeg har også fulgt med undervejs, der har ført til mange minder med
gode musikoplevelser, nå ja også andet,når man nu sad og memorerede, jeg
har desværre ikke så meget jeg selv kan byde med på, men det er ganske sjovt
at se hvor skrappe andre er til dette, så jeg synes at du skal smide et par
gode år ud til os og mange tak for det )

Erling

Fra : Peter Westh

Dato : 03-07-07 06:45

>Vi hopper frem i tiden:

Stafetten blev først taget op over middag i går, måske er det årsagen til
den ringe deltagelse. Eller også er alle på ferie. Men hvis ingen
protesterer, tager vi en dag til med 2002.

/P

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-07-07 07:15

Peter Westh skrev:

*2002*

Jeg kommer lige i tanker om en enkelt jazz-cd fra 2002:

Diana Krall - Live in Paris
I Love Being Here With You:
http://www.youtube.com/watch?v=OqGuFfeAdgw

--