spøgelset fra Belfegårde
Fra : Per H

Dato : 28-06-07 20:45

for mange år siden var der en uhyggelig film, måske en serie, der hed
ca. som subj.

Der blev spillet en sang sikkert noget pop fra dengang. i 60érne. Men
hvad var det for en sang.

Se ikke filmen den var meget uhyggelig ( da jeg var 8 år)

Vh Per
skype
p20252816

Fra : Stig Brun

Dato : 28-06-07 20:56

"Per H" <
> for mange år siden var der en uhyggelig film, måske en serie, der hed
> ca. som subj.
>
> Der blev spillet en sang sikkert noget pop fra dengang. i 60érne. Men
> hvad var det for en sang.

Prøv at google på belphegor - når du får sorteret rockgruppen fra kan du
måske finde noget.

Per

Fra : Per H

Dato : 28-06-07 23:44

On Thu, 28 Jun 2007 21:56:20 +0200, "Stig Brun" <nospam@nospam.dk>
skrev:

>"Per H" <

>Prøv at google på belphegor - når du får sorteret rockgruppen fra kan du
>måske finde noget.
njaa finder ik rigtigt noget der siger mig noget, men det er også
tilbage i 1965 var kun 8 år.

kan udemæket finde film, men ik noget om musik der referer til filmen
fra dengang.

kunne være nogle herinde, var af ældre dato, end jeg, og kendte filmen
Vh Per
skype
p20252816

Fra : Max

Dato : 29-06-07 00:01

Hej Per

> kunne være nogle herinde, var af ældre dato, end jeg, og kendte filmen

Jeg var godt nok ældre, men det er ikke musiken jeg husker :)

Der står noget om musiken her

http://www.hyjoo.com/sujet-18248.html

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 29-06-07 08:02

On Fri, 29 Jun 2007 01:01:26 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>Jeg var godt nok ældre, men det er ikke musiken jeg husker :)
>
>Der står noget om musiken her
>
>http://www.hyjoo.com/sujet-18248.html
ik sikker på at sangen var fransk
Jeg er faktisk ik sikker på noget,
men der er noget der siger mig at det måske var denne tekst

hi lilly hi lilly hi lo
den er engelsk

men måske kun noget der farer rundt i mit hoved.

Vh Per
skype
p20252816

Fra : Erling Jensen

Dato : 29-06-07 19:01

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> hi lilly hi lilly hi lo
> den er engelsk
>
> men måske kun noget der farer rundt i mit hoved.

Du får lige en " Hi Lilly Hi Lilly Hi Lo" på engelsk men den har jo nok ikke
en dyt med det du søger at gøre

http://www.youtube.com/watch?v=bTrksE8gQOA

hilsen
Erling

Fra : Per H

Dato : 29-06-07 20:49

On Fri, 29 Jun 2007 20:00:37 +0200, "Erling Jensen"
<erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Du får lige en " Hi Lilly Hi Lilly Hi Lo" på engelsk men den har jo nok ikke
>en dyt med det du søger at gøre
>
>http://www.youtube.com/watch?v=bTrksE8gQOA

nej det har den ikke,
men Hi Lily Hi Lo var også med i noget film.

men der er en noget mere kendt gruppe der også har lavet dette
nummer, (ik rock nalle)
Stadig engelsk
Vh Per
skype
p20252816

Fra : Per H

Dato : 30-06-07 00:05

On Fri, 29 Jun 2007 21:48:59 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> skrev:

> nej det har den ikke,
>men Hi Lily Hi Lo var også med i noget film.
>
>men der er en noget mere kendt gruppe der også har lavet dette
>nummer, (ik rock nalle)
>Stadig engelsk

Richard Chamberlain
har åbenbart også sunget den.

Vh Per
skype
p20252816

Fra : @ndersen

Dato : 29-06-07 07:09

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> for mange år siden var der en uhyggelig film, måske en serie, der hed
> ca. som subj.
>
> Der blev spillet en sang sikkert noget pop fra dengang. i 60érne. Men
> hvad var det for en sang.

Se nedenstående link for Track listing
http://www.soundtrackcollector.com/catalog/soundtrackdetail.php?movieid=36829

Mvh