Den nye Danske Bank reklame, hvilket klass~
Fra : Thomas

Dato : 28-06-07 18:44

Hej NG

Jeg så lige en ny (eller ihvertilfælde første gang jeg så den) Danske Bank
reklame i dag. En kvinde på tværfløjte og en gut på et trommesæt med
dobbelt wav chicka wau wau........

Det er et meget kendt nummer, og jeg er sikker på det må være noget Vivaldi
noget!... Kan ikke huske om det var det, som blev brugt til Kontrapunkt
på DR i tidernes morgen

Håber en eller anden kender svaret....

På forhånd tak

Thomas

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 28-06-07 18:51

Thomas wrote:
> wav chicka wau wau........

det er da den nye Axe reklame... hehe....

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Michael Lund

Dato : 28-06-07 19:29

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er et meget kendt nummer, og jeg er sikker på det må være noget
> Vivaldi noget!... Kan ikke huske om det var det, som blev brugt til

Kig her http://www.danskebank.dk/Link/danske247kampagne

Det er åbenbart J. S. Bach. Kender den også så udemærket, men klappen er
gået ned omkring titlen.

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 20:40

Michael Lund skrev:
> [...]
>>

> Kig her http://www.danskebank.dk/Link/danske247kampagne
>
> Det er åbenbart J. S. Bach. Kender den også så udemærket, men klappen er

Badinage.

Pænt nummer og svært at mestre.

Steinbjørn