Sommer hit
Fra : Lasse

Dato : 24-06-07 19:23

Hej,

I den forløbne uge har jeg hørt en eller anden reklame for en udsendelse i
P4, hvor der indgår en kort sekvens af et sommer hit tilbage fra 90´erne.

Er der nogen, der ved hvad dette hit hedder. Orkesteret synger et eller
andet spansklignende - "margarita margarita ....".

Hvad hedder dette nummer mon ? Eller hvilket orkester er det

mvh lasse

PS! Jeg har så gode minder fra dette nummer, at jeg simpelthen må have det.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-06-07 19:52

Lasse wrote:

> Er der nogen, der ved hvad dette hit hedder. Orkesteret synger et
> eller andet spansklignende - "margarita margarita ....".
>
> Hvad hedder dette nummer mon ? Eller hvilket orkester er det

Kunne det være Los del Rio med nummeret "Macarena"?

Flying Hotdogs

Fra : Kaj Larsen

Dato : 24-06-07 21:56

Hejsa

Tror Flying Hotdogs er på sporet,her her et link:

http://www.youtube.com/watch?v=9z7t-Ox3XvU

Kaj Larsen