Les Miserables / Stig Rossen
Fra : Spørgejørgen

Dato : 21-06-07 21:13

Hejsa

Et par spørgsmål om Les Miserables / Stig Rossen.

Er det ikke rigtigt at Stig Rossen på et tidspunkt spillede hovedrollen
i Les Miserables i Royal Shakespeares opførsel af musicalen i London?

Og var det ikke også hovedrollen han spillede deri?
(altså rollen som Jean Valjean (aka Monsieur Madeleine) )

Så har han vel sunget sangen 'Bring Him Home' deri... Er Stig Rossens
udgave af den sang nogensinde blevet udgivet? Jeg har ledt efter den
længe uden held... Kan kun finde sangen med diverse andre sangere.
Det er en fantastisk sang - Kunne være sjovt at høre den med Stig
Rossen...

Er den udgivet med ham, og hvor kan man i så fald få fat i den?

Mvh. Thomas

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 21:24

"Spørgejørgen" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rossen...
>
> Er den udgivet med ham, og hvor kan man i så fald få fat i den?

Det er alt sammen korrekt - Du kan finde oplysningerne på
http://www.stigrossen.dk/ . Bring him home er på hans Starry starry night
album fra 1991. Kig under albums, der er også en lille lydbid du kan høre.

Mvh.
Michael

Fra : Thomas

Dato : 21-06-07 22:02

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> album fra 1991. Kig under albums, der er også en lille lydbid du kan høre.

Tak til dig, for 2. gang i aften CD'en er bestilt

Mvh. Thomas

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 22:11

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak til dig, for 2. gang i aften CD'en er bestilt

Det var da så lidt
God fornøjelse med den.

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 21:29

On Thu, 21 Jun 2007 22:13:09 +0200, "Spørgejørgen"
<thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

>Er det ikke rigtigt at Stig Rossen på et tidspunkt spillede hovedrollen
>i Les Miserables i Royal Shakespeares opførsel af musicalen i London?

Jo

>Og var det ikke også hovedrollen han spillede deri?
>(altså rollen som Jean Valjean (aka Monsieur Madeleine) )

Jo

>Så har han vel sunget sangen 'Bring Him Home' deri...

Ja

> [...]
>Rossen...
>
>Er den udgivet med ham, og hvor kan man i så fald få fat i den?

Den findes på hans CD "Live In Concert", som bl.a. kan købes på
CDon.com

/Alex

Fra : Thomas

Dato : 21-06-07 22:03

> Den findes på hans CD "Live In Concert", som bl.a. kan købes på
> CDon.com
>
> /Alex

Tak for svaret. Den må jeg checke en anden god gang. Har bestilt
en anden CD med den

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 26-06-07 19:33

"Spørgejørgen" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

Hej igen...

Jeg har lige et par tillægs-spørgsmål... Er der nogen der kender så meget
til musical'en, at de kan fortælle mig hvem der spillede rollen som Valjean
i 1998/1999 ? Der var jeg nemlig inde og se den i London - Men jeg har
ingen erindring om hvem der spillede hovedrollen dengang...

Mvh. Thomas