Invitationer til Fairtilizer.com
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-06-07 16:43

Jeg har lige nøjagtig fem invitationer til fairtilizer.com hvis der er
nogle der vil prøve et interessant musik-community på nettet.

Det er et slags lukket community som minder lidt om en blanding af digg og
youtube men bare for musik.

Hvis i skal ind skal jeg bruge en e-mail til at sende invitationen til. De
fem første der svarer i tråden bliver inviteret.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-06-07 19:29

On Thu, 21 Jun 2007 15:43:25 +0000, Thomas Jespersen wrote:

> Hvis i skal ind skal jeg bruge en e-mail til at sende invitationen til. De
> fem første der svarer i tråden bliver inviteret.

Ok, første invitation sendt. 4 tilbage.

Jeg skal måske gøre opmærksom på det er et lovligt site selv om det er
lukket lige nu.

Fra : S.Sørensen

Dato : 21-06-07 20:14

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvis i skal ind skal jeg bruge en e-mail til at sende invitationen til. De
> fem første der svarer i tråden bliver inviteret.

Hej Thomas,

Jeg ville meget gerne have en invitation :)

togaloungeXX@XXgmail.com (fjern XX XX) :)

Sørensen

Fra : John

Dato : 21-06-07 20:19

Thomas Jespersen skrev:
> [...]
>
> Hvis i skal ind skal jeg bruge en e-mail til at sende invitationen til. De
> fem første der svarer i tråden bliver inviteret.

Jeg modtager gerne en invitation.

Mvh

John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-07 00:12

Ok, det var så de invitationer :)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-07 08:15

On Thu, 21 Jun 2007 23:11:41 +0000, Thomas Jespersen wrote:

> Ok, det var så de invitationer :)

Fem mere invitationer i min email i dag hvis der er flere der vil have :)

Fra : Broegger

Dato : 22-06-07 10:38

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> skrev news:467b76e5$0$4159
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Fem mere invitationer i min email i dag hvis der er flere der vil have :)

Så smid bare en til mig. thomas(snabela)broeggerne.dk

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk