Beach Boys : Endless Bummer (the very wors~
Fra : Peter Heide

Dato : 20-06-07 13:28

http://www.answers.com/topic/endless-bummer-the-very-worst-of-the-beach-boys?cat=entertainment

Brian Wilson var *genial*. Ingen tvivl om det men der blev også
hostet meget lort ud med The Beach Boys. Kunne godt tænke
mig at få fat i denne bootleg til et let sommergrin. Nogen i denne
gruppe der har en ide om hvor den kan skaffes. Helst som
et download ?

Sker der ellers noget på bootleg-scenen ifbm m. Beach Boys ?

Købte alt indtil slutningen af 90erne, da SOT udsendte Smile
CDerne, derefter fik jeg forstoppelse.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-06-07 23:01

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Købte alt indtil slutningen af 90erne, da SOT udsendte Smile
> CDerne, derefter fik jeg forstoppelse.

Du fik måske nok efter 72 takes af Mrs. O'Learys Cow

Fra : Peter Heide

Dato : 21-06-07 00:13

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du fik måske nok efter 72 takes af Mrs. O'Learys Cow

Ja. Noget i den retning. Især 3 x CD-sættet med Good Vibrations
outtakes var en hård nyser at komme igennem.

Brian Wilson fanatiker som jeg var ,skulle man jo have boxen.

Fandt ud af SOT stadig udsender CD'er. 2 nye er kommet
hér i 2007. Begge ligge til download i en binaer gruppe. Gider
ikke at købe det mere.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-07 08:00

> Brian Wilson fanatiker som jeg var ,skulle man jo have boxen.

Kender det fra min søn
Var du så til koncert i Ålborg i lørdags?

Fra : Peter Heide

Dato : 21-06-07 16:42

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Kender det fra min søn
> Var du så til koncert i Ålborg i lørdags?

Nej. Det er en koncert der stort set har fået NUL omtale. Har ikke set en
eneste
anmeldelse i nogen aviser eller andre medier.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-07 16:54

> Nej. Det er en koncert der stort set har fået NUL omtale. Har ikke set en
> eneste
> anmeldelse i nogen aviser eller andre medier.

Det var en god koncert på trods af silende regn.
Gaffa og Ekstra Bladet har ihvertfald anmeldt med 4 stjerner hver.
Og under alle omstændigheder er det jo noget af et mirakel at han stadig er

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 16:57

> [...]
> eneste
> anmeldelse i nogen aviser eller andre medier.

Her er lige én
http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/musik/article309974.ece

Mvh.
Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 17:02

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> $0$2703$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Her er lige én
> http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/musik/article309974.ece

og èn til http://jp.dk/arkiv/?id=976519

Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 17:05

Sorry, den sidste var vist fra Malmø

Mic.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-07 17:14

> Sorry, den sidste var vist fra Malmø
>
> Mic.

Ja ganske vist, men samme antal stjerner