Kinesisk inspireret sang søges
Fra : Broegger

Dato : 17-06-07 08:28

Hej

Jeg søger en sang med en kinesisk klang, men med engelsk tekst. Teksten
omtaler vist noget med 9 billions biks og at vi er 6 billion people.

Nogen der har et bud?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 17-06-07 08:29

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9952609122509tbr@
130.225.247.90:

> Hej
>
> Jeg søger en sang med en kinesisk klang, men med engelsk tekst. Teksten
> omtaler vist noget med 9 billions biks og at vi er 6 billion people.

og det er selvfølgeligt 9 billion bikEs

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 17-06-07 08:30

> [...]

> Jeg søger en sang med en kinesisk klang, men med engelsk tekst. Teksten
> omtaler vist noget med 9 billions biks og at vi er 6 billion people.

Har selv fundet den. http://www.youtube.com/watch?v=-sUFedlmscU

Er der nogen der ved om den er lavet i en dansk udgave?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ivan V. Klattrup