Windows messages
Fra : Allan K

Dato : 07-07-01 18:01

Jeg skal lave 2 programmer der skal kunne sende tekst strenge mellem
hinanden, og windows messages ser ud til at være det jeg skal bruge.
Men jeg er ikke sikker på hvordan....nogen der kan fortælle hvordan
jeg skal gøre dette?

--
Med Venlig Hilsen/With Kind Regards
Allan Kjaergaard

Fra : Thomas P

Dato : 07-07-01 19:09

> [...]
> hinanden, og windows messages ser ud til at være det jeg skal bruge.
> Men jeg er ikke sikker på hvordan....nogen der kan fortælle hvordan

Det ser ud til, at det kunne være berigende for dig at kigge på
http://www.swissdelphicenter.ch/torry/showcode.php?id=418 , idet denne side
indeholder et fuldt beskrevet eksempel på det samme, nemlig at kommunikere
mellem to applikationer !

--
- Thomas
~~~~~~~~