Net-butikker i Sverige?
Fra : Davidsen

Dato : 15-06-07 21:54

Findes der svenske alternativer til fx aage.dk, Eskildsen osv?

Altså netbutikker med et fornuftigt udvalg til rimelige priser.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 22:01

On Fri, 15 Jun 2007 22:54:04 +0200, "Davidsen"
<davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Findes der svenske alternativer til fx aage.dk, Eskildsen osv?
>
>Altså netbutikker med et fornuftigt udvalg til rimelige priser.

Der er et dansk alternativ: http://www.nettomusic.dk

/Alex

Fra : Davidsen

Dato : 15-06-07 22:50

> On Fri, 15 Jun 2007 22:54:04 +0200, "Davidsen"
> <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:
>

> Der er et dansk alternativ: http://www.nettomusic.dk

Jo tak, det er jeg klar over, men nu gik spørgsmålet jo på svenske
alternativer.

Mvh
Davidsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 23:03

On Fri, 15 Jun 2007 23:50:24 +0200, "Davidsen"
<davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Jo tak, det er jeg klar over, men nu gik spørgsmålet jo på svenske
>alternativer.

Well, du efterspurgte "netbutikker med et fornuftigt udvalg til
rimelige priser", og det var hvad jeg gav dig.
Jeg antog at prisen var en vigtigere parameter end oprindelseslandet,
men der tog jeg åbenbart fejl.

/Alex

Fra : Davidsen

Dato : 15-06-07 23:41

> Well, du efterspurgte "netbutikker med et fornuftigt udvalg til
> rimelige priser", og det var hvad jeg gav dig.
> Jeg antog at prisen var en vigtigere parameter end oprindelseslandet,
> men der tog jeg åbenbart fejl.

Ja-ja, sådan var det heller ikke ment

Priserne er ganske rigtigt vigtige.
Jeg kan konstatere, at udvalg og priser er langt bedre i fx tyske
netbutikker, og tænkte så at Sverige var en mulighed da jeg ganske ofte
kommer dér, og overvejer at flytte dertil.

Tak for oplysningen - kendte faktisk ikke nettomusic.dk

Mvh
Davidsen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 17:52

On Sat, 16 Jun 2007 00:41:11 +0200, "Davidsen"
<davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Ja-ja, sådan var det heller ikke ment

No offense :)

> [...]
>kommer dér, og overvejer at flytte dertil.
>
>Tak for oplysningen - kendte faktisk ikke nettomusic.dk

Nettomusic.dk er faktisk Tysk, idet varerne befinder sig i Tyskland
indtil du bestiller dem, hvorefter de bliver sendt.
Jeg har handlet der flere gange, og har altid været yderst tilfreds
med både varer og betjening.

/Alex

Fra : Jacob

Dato : 21-06-07 17:40

"Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der svenske alternativer til fx aage.dk, Eskildsen osv?
>
> Altså netbutikker med et fornuftigt udvalg til rimelige priser.

http://www.jamshop.se

Mvh Jacob