The Simpsons
Fra : Silver

Dato : 01-08-07 23:14

Davs gruppe.

Så filmen til snigpremiere her i lørdags og kan kun sige at dem som kan lide
serien vil kunne nyde filmen i fulde drag. Der er virkelig gang i den helt
fra starten af, og man skal nok være ret hurtig for at kunne fange alle
vitserne og sjove indslag fra starten af.

Rigtig fed film, og den 1½ time går faktisk hurtig. Sad med følelsen af at
have set et alm. 23 minutters afsnit efter filmen var færdig :).

Mvh
Silver.

Fra : Anders

Dato : 02-08-07 10:47

Jeg er enig med Homers udtalelse i biografsalen. Kan ikke lige skrive, hvad
han siger, da det ville gå som en spoiler.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-08-07 17:11

spoilerspace (?):

..

..

..

..

..

..

..

..

Anders skrev:
> Jeg er enig med Homers udtalelse i biografsalen. Kan ikke lige skrive, hvad
> han siger, da det ville gå som en spoiler.

Tænker du på "hvorfor dog betale for at se en tv-serie i biografen"?
Det er der da ikke meget spoiler over - det er jo ca. filmens første replik.

-Rune