En varm anbefaling
Fra : Hagar

Dato : 31-07-07 02:35

Hej

Til dem der måtte have lyst til at se en film man ligger flad af grin over,
og med nogle rigtig barske øjeblikke i, så kan jeg VARMT anbefale Hot Fuzz.
Jeg har lige haft fornøjelse af filmen, og jeg tror jeg har vækket underboen
med min latter, det er meget længe siden jeg har set en SÅ sjov film. Det
skal dog siges, at den er godt krydret med nogle barske scener, så for folk
med sarte nerver og en afsky for blod skal nok ikke se den.

http://hotfuzz.com/

Hagar

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-07-07 07:46

On Jul 31, 3:35 am, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Til dem der måtte have lyst til at se en film man ligger flad af grin over,
> og med nogle rigtig barske øjeblikke i, så kan jeg VARMT anbefale Hot Fuzz.

Lækkert at høre, den dumpede ind af min brevsprække igår

Fra : Per

Dato : 31-07-07 08:09

Jeg syntes den var alt for langtrukken og var generelt skuffet.

Fra : Hagar

Dato : 31-07-07 09:48

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes den var alt for langtrukken og var generelt skuffet.

Så vil jeg da forslå dig at sætte den på igen, når du er i et lidt bedre
humør Den er da bare for sjov den film.

Hagar

Fra : Per

Dato : 31-07-07 13:53

> Så vil jeg da forslå dig at sætte den på igen, når du er i et lidt bedre
> humør Den er da bare for sjov den film.
>
> Hagar

Mit humor fejlede ikke noget. Jeg havde bare ventet noget mere end en gemen
plat komedie af en film der har fået så høj karakter på IMDB.

Fra : Flinkesen

Dato : 31-07-07 23:17

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> scener, så for folk med sarte nerver og en afsky for blod skal nok ikke se

Kan kun give dig ret. Jeg så den i England i marts måned og lå flad af grin.
Jeg har faktisk ventet på, at den ville dukke op herhjemme, så jeg kunne
lokke nogen med ind at se den igen.

JK

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-08-07 14:13

On Jul 31, 8:46 am, Lars Hoffmann <l...@intercambiodvd.com> wrote:

> Lækkert at høre, den dumpede ind af min brevsprække igår

Nu fik jeg den set og den var ikke særlig interessant. Historien var
dybt mærkelig og fjern. De prøvede at lave temposkift som i Shaun of
the dead, men det faldt lidt til jorden. Actionsekvenserne var
mestendels kedelige, hvor de i Shaun of the Dead var morsomme.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann