Støt CD-WOW
Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 18:21

Nu har IFPI via Fogedretten fået lukket adgangen til CD-WOWs danske
side, det er dennegang sket via dk-hostmaster, så www.cd-wow.dk er nede.
Årsag: Parallelimport.

Du kan stadig komme på CD-WOW via http://www.cd-wow.com og den danske
side ved at klikke på det danske flag oppe i venstre hjørne.

Giv IFPI fuck-fingeren, støt CD-WOW ved at købe fra dem.

FUT: dk.politik
--
Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 03-08-07 15:25

In article <1i22w6v.1o40r7tk5deiN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net says...
> Nu har IFPI via Fogedretten fået lukket adgangen til CD-WOWs danske
> side, det er dennegang sket via dk-hostmaster, så www.cd-wow.dk er nede.
> Årsag: Parallelimport.

Ah ja, EU's tekniske handelshindring fordi man ikke er interesseret i
frihandel, som er skyld i at Eu's befolkning kommer til at betale
grotest meget mere end de burde. Oh well. Stem nej, ved hver chance.

> Du kan stadig komme på CD-WOW via http://www.cd-wow.com og den danske
> side ved at klikke på det danske flag oppe i venstre hjørne.
>
> Giv IFPI fuck-fingeren, støt CD-WOW ved at købe fra dem.

Give EU fuck fingeren.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 19:44

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1i22w6v.1o40r7tk5deiN%
> [...]

> side ved at klikke på det danske flag oppe i venstre hjørne.
>
> Giv IFPI fuck-fingeren, støt CD-WOW ved at købe fra dem.

Hvorfor?

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 20:28

Casper <smokehat> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1i22w6v.1o40r7tk5deiN%
> spambuster@users.toughguy.net:

> Hvorfor?

Hvorfor tror du?
--
Jesper

Fra : @

Dato : 30-07-07 21:51

On Mon, 30 Jul 2007 21:28:27 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hvorfor tror du?

hvorfor skulle man støtte lovbrydere?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 21:59

@ <1@invalid.net> wrote:

> hvorfor skulle man støtte lovbrydere?

Hvorfor skal du støtte monopolister der kunstigt forsøger at holde
prisen oppe?
--
Jesper

Fra : @

Dato : 30-07-07 22:21

Jesper wrote:

> Hvorfor skal du støtte monopolister der kunstigt forsøger at holde
> prisen oppe?

det er ingen undskyldning for lovbrud,

hvis man ønsker varen er det nu engang sælger der bestemmer "prisen på
grisen"

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 22:26

@ <1@123.invalid> wrote:

> det er ingen undskyldning for lovbrud,
>
> hvis man ønsker varen er det nu engang sælger der bestemmer "prisen på
> grisen"

Det er det lige præcist ikke i dette tilfælde. Eller rettere: Der er én
landmand der vil tvinge dig til at købe hans gris til hans pris, selvom
der er flere af landmændene på nabogårdene som sælger den nøjagtigt
samme gris til en væsentligt lavere gris.

Jeg synes det lyder mafiaagtigt.
--
Jesper

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-07-07 00:46

> [...]
> der er flere af landmændene på nabogårdene som sælger den nøjagtigt
> samme gris til en væsentligt lavere gris.

En fair karakteristisk af en del af statens love.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : @

Dato : 30-07-07 22:52

On Mon, 30 Jul 2007 22:58:38 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hvorfor skal du støtte monopolister der kunstigt forsøger at holde
>prisen oppe?

det SKAL jeg heller ikke, hvis jeg mener prisen er for høj så køber
jeg ikke varen - såre enkelt

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 23:46

@ <1@invalid.net> wrote:

> det SKAL jeg heller ikke, hvis jeg mener prisen er for høj så køber
> jeg ikke varen - såre enkelt

Det er varen jo heller ikke, den er bare presset kunstigt i vejret af EU
monopolister. Folk udenfor EU betaler væsentligt mindre.

Lad mig give dig et godt eksempel: Jeg købte fornyligt Pan's Labyrinth
DVD på internettet, jeg bestilte den fra Thailand. Pris incl.
forsendelse: 56 kr (US $10,50).
Men hvis varen havde kostet over 80 kr skulle den være fortoldet. Så
ville der ryge moms på 25% oveni og et fortoldningsgebyr på 75 kr til
PostDanmark.
--
Jesper

Fra : @

Dato : 31-07-07 00:12

On Tue, 31 Jul 2007 00:45:46 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det er varen jo heller ikke, den er bare presset kunstigt i vejret af EU
>monopolister. Folk udenfor EU betaler væsentligt mindre.

og hvad kommer det EU-borgere ved, er man utilfreds står det enhver
frit for at flytte

> [...]
>Men hvis varen havde kostet over 80 kr skulle den være fortoldet. Så
>ville der ryge moms på 25% oveni og et fortoldningsgebyr på 75 kr til

og??

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-07-07 00:46

@ <1@invalid.net> wrote:

> og hvad kommer det EU-borgere ved, er man utilfreds står det enhver
> frit for at flytte

Kors i anus, forfalder du nu også til den undskyldning for tyranni?

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 22:00

http://www.samhandeljatak.dk/
--
Jesper

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-07 22:33

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> hvorfor skulle man støtte lovbrydere?

Siden hvornår er parrellel import blevet ulovligt ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-07-07 21:25

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> side ved at klikke på det danske flag oppe i venstre hjørne.
>
> Giv IFPI fuck-fingeren, støt CD-WOW ved at købe fra dem.

Gu' fanden vil jeg da ej.
Når et selskab eller en butik begår ulovligheder, er det da fint at de
bliver stoppet, så folk ikke bliver plattet eller på anden måde taget i
røven.
Jeg holder mig sgu til min lokale skivebiks - de kan skaffe det, jeg
bestiller. Lovligt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undevejs.

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 21:59

Aragorn Elessar <Vasco1963@passagen.se> wrote:

> [...]
> røven.
> Jeg holder mig sgu til min lokale skivebiks - de kan skaffe det, jeg

Eller har de det? Og hvis de har, er det så ikke bare civil ulydighed
mod konkurrenceforvridende regler som pladeindustriens lobbister har
haft held til at få ophøjet til EU direktiv?
--
Jesper

Fra : @

Dato : 30-07-07 22:51

On Mon, 30 Jul 2007 22:58:37 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Eller har de det? Og hvis de har, er det så ikke bare civil ulydighed
>mod konkurrenceforvridende regler som pladeindustriens lobbister har
>haft held til at få ophøjet til EU direktiv?

at man ikke bryder sig om denne eller hin lov eller regel giver i et
retssamfund IKKE ret til lovbrud

hvis du mener en regel eller lov er forkert må du gå rettens eller
politikkens vej

Fra : Jesper

Dato : 30-07-07 23:46

@ <1@invalid.net> wrote:

> at man ikke bryder sig om denne eller hin lov eller regel giver i et
> retssamfund IKKE ret til lovbrud
>
> hvis du mener en regel eller lov er forkert må du gå rettens eller
> politikkens vej

Problemet er, at jeg ikke har den fornødne indflydelse og medbestemmelse
som borger i EU til at gøre noget ved det.
--
Jesper

Fra : @

Dato : 31-07-07 00:11

On Tue, 31 Jul 2007 00:45:45 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Problemet er, at jeg ikke har den fornødne indflydelse og medbestemmelse
>som borger i EU til at gøre noget ved det.

nøøøøj da, det var vel nok synd,

men det giver altså stadigvæk ikke ret til at tage selv

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-07-07 01:05

@ <1@invalid.net> wrote:

> nøøøøj da, det var vel nok synd,
>
> men det giver altså stadigvæk ikke ret til at tage selv

Nu begyndet dine argumenter at blive direkte pinlige. Hvad mener du med
at tage selv? Tingene er købt og betalt redeligt og lovligt i et andet
land.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-07-07 00:46

@ <1@invalid.net> wrote:

> at man ikke bryder sig om denne eller hin lov eller regel giver i et
> retssamfund IKKE ret til lovbrud
>
> hvis du mener en regel eller lov er forkert må du gå rettens eller
> politikkens vej

Og hvor mange chancer ham man med at gå på valg for at få afskaffet
IFPI's monopol i DK?

NUL.

SÅ knyt sylten. Du har simplethen ikke noget at have dit regeltyranni i.

Fra : @

Dato : 31-07-07 05:49

On Tue, 31 Jul 2007 01:46:01 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>Og hvor mange chancer ham man med at gå på valg for at få afskaffet
>IFPI's monopol i DK?

ingen anelse og sagen ganske uvedkommende

det er ingen undskyldning for at bryde reglerne at man ikke kan lide
dem

>NUL.
>
>SÅ knyt sylten. Du har simplethen ikke noget at have dit regeltyranni i.

kører du i venstre side af vejen?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-07-07 09:32

@ <1@invalid.net> wrote:

> ingen anelse og sagen ganske uvedkommende

Bullshit. Hvis du siger man skal kunne gå politikkens vej, skal der også
være en chance for at man rent faktisk kan gøre noget politisk. Det er
der ikke, hvilket du formentlig også selv ved.

> det er ingen undskyldning for at bryde reglerne at man ikke kan lide
> dem

Joda.

> kører du i venstre side af vejen?

Nej, for jeg har ingen grund til at ikke køre i højre. Har du flere
ufornuftige sammenligninger?

Fra : @

Dato : 31-07-07 13:12

On Tue, 31 Jul 2007 10:31:54 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>Bullshit. Hvis du siger man skal kunne gå politikkens vej, skal der også
>være en chance for at man rent faktisk kan gøre noget politisk. Det er
>der ikke, hvilket du formentlig også selv ved.

igen

i et demokrtisk retsamfund er løsningen ikke at bryde love og regler
man ikke bryder sig om

>Joda.

>Nej, for jeg har ingen grund til at ikke køre i højre. Har du flere
>ufornuftige sammenligninger?

den er meget fornuftig for i din verden vil det jo være helt i orden
at blæse på færdselsregler du(måske) ikke bryder dig om

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-07 16:52

> i et demokrtisk retsamfund er løsningen ikke at bryde love og regler
> man ikke bryder sig om

Henvis lige til den lov der forbyder parrellel import ? (ja jeg ved godt
musik og film industrien tænder på tanken om det, men mig bekendt har de
endnu ikke fået indført det)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 19:38

> Henvis lige til den lov der forbyder parrellel import ? (ja jeg ved godt
> musik og film industrien tænder på tanken om det, men mig bekendt har de
> endnu ikke fået indført det)

Det er tilladt at importere til sig selv - Du må bare ikke sælge videre, så
forbrugerne bestiller dem selv i udlandet.

EU reglerne om parallelimport af kulturprodukter er altså fuldstændig
nytteløse.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-07 20:32

"Hans Christian Vang" <> wrote in message

> Det er tilladt at importere til sig selv - Du må bare ikke sælge
> videre, så forbrugerne bestiller dem selv i udlandet.

Har næsten lige læst det (er et EU direktiv fra 2002).

> EU reglerne om parallelimport af kulturprodukter er altså fuldstændig
> nytteløse.

100% enig, det er dybt svineri, konkurrencen er sat helt ud af kraft på den
område.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 31-07-07 21:43

On Tue, 31 Jul 2007 21:31:31 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Hans Christian Vang" <> wrote in message

>Har næsten lige læst det (er et EU direktiv fra 2002).

>100% enig, det er dybt svineri, konkurrencen er sat helt ud af kraft på den
>område.

er det ikke netop formålet med det planøkonomiske EU?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-07 22:12

> er det ikke netop formålet med det planøkonomiske EU?

Jo og de gør for en gang skyld deres job fantastisk! (desværre)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-07-07 08:11

On Mon, 30 Jul 2007 22:24:33 +0200 "Aragorn Elessar"
<Vasco1963@passagen.se> sent the following smoke signals:

> [...]
>røven.
>Jeg holder mig sgu til min lokale skivebiks - de kan skaffe det, jeg

Du kan jo heller ikke tillade dig andet, dit job taget i betragtning.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : iSteen

Dato : 01-08-07 15:12

On 30 Jul., 19:20, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:
> Nu har IFPI via Fogedretten fået lukket adgangen til CD-WOWs danske
> side, det er dennegang sket via dk-hostmaster, såwww.cd-wow.dker nede.
> Årsag: Parallelimport.

Hm, somme tider er det svært at forstå hvad der sker rundt omkring...