Download c-film / Planet-X
Fra : Peter Heide

Dato : 29-07-07 03:14

Jacob Stegelsmanns udemærket program Planet X ;som vist køre
som genudsendelse på DR pt ,viser klip fra det værste herlige
bras : Eegah, Beast of Yucca Flats, The Brain That Wouldnt Die etc
alle rædsler fra 50 og 60erne. De er virkelige dårlige.

Mange af filmene er public domain og man kan hive
dem ned uden at bekymre sig om APG eller hvad der ellers findes
af den den slags.

Det er en virkelig fin service men tålmodighed er nødvendigt da
det tager lang tid at hente ( et par dage eller mere).
Du kan vælge imellem iPod, avi ,PSP

http://www.publicdomaintorrents.com/index.html

!!! HJÆLP !!!

Kan huske at Stegelmann viste en virkelig weirdo cowboyfilm
som Bunuel/Dali ikke kunne have gjort bedre. Det eneste jeg
kan huske er en dansende cowboy og at det var en ældgammel
film fra usa i lavet i 30erne. Men virkelig mærkelig.

Kunne være fint om Planet X havde en hjemmeside hvor
alle filmene og klippene blev nævnt.

Fra : Lars Christensen

Dato : 29-07-07 15:54

http://www.dr.dk/skum/planetx/index.asp

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 21:29

> http://www.publicdomaintorrents.com/index.html

De kopier man kan hente fra det site, og andre sites som det, er aldrig værd
at bruge tid på. De er simpelthen så skidegrimme, og med så dårlig lyd, at
man ligeså godt kan gå ned og smide 30-50 kroner efter en DVD udgivelse af
samme film - de er nemlig oftere end ikke restaureret til en kvalitet, der
er til at holde ud at se på.

Fra : Peter Heide

Dato : 29-07-07 22:24

"Hans Christian Vang" <......> skrev i meddelelsen

> [...]
> udgivelse af samme film - de er nemlig oftere end ikke restaureret til en
> kvalitet, der er til at holde ud at se på.
Godt være de ikke rigtig fungere på en tv-skærm, men virker ok
på psp / ipod. Ganske god underholdning feks til en kedelig arbejdsdag eller
længere togtur.

Kvaliteten er ikke så elendig som du giver udtryk for. Det er en fin service
alligevel.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 13:30

> Kvaliteten er ikke så elendig som du giver udtryk for.

Det er vist et spørgsmål om øjnene, der ser.

>Det er en fin service alligevel.

Absolut.

Fra : Kasper Lauritzen

Dato : 10-08-07 23:25

> [...]
> kan huske er en dansende cowboy og at det var en ældgammel
> film fra usa i lavet i 30erne. Men virkelig mærkelig.

Selvfølgelig. Det er:

"Henry's Weekend in the Desert" (1934)
Instruktion: Victor Adamson
IMDb-entry = http://www.imdb.com/title/tt0455119/

> Kunne være fint om Planet X havde en hjemmeside hvor
> alle filmene og klippene blev nævnt.

Jeg planlægger at uploade en side omkring "Planet X" med en afsnits-
fortegnelse.
Den kommer til at ligge her: http://deefilmroll.com/planetx/ (der er
dog ikke så meget at se på lige nu, men om et par dage....)

Fra : Peter Heide

Dato : 12-09-07 23:13

"Kasper Lauritzen" <byldorf.films@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Den kommer til at ligge her: http://deefilmroll.com/planetx/ (der er
dog ikke så meget at se på lige nu, men om et par dage....)"

fin service du har lavet dér.og tak for tippet med
psykedeliske cowboyfilm fra 1934 .