Harry Potter film
Fra : Hagar

Dato : 28-07-07 15:51

Hej i gruppen

Jeg ved ikke om jeg skal skamme mig eller ej, men hvor mange Harry Potter
film er der egentligt lavet, og hvad hedder de ?
Det er mine to nevøer og ene niece der ønsker sig disse film af deres onkel,
men han ved ikke meget om disse film

Hagar

Fra : -= JF =-

Dato : 28-07-07 16:00

Hagar skrev:

> Jeg ved ikke om jeg skal skamme mig eller ej, men hvor mange Harry Potter
> film er der egentligt lavet, og hvad hedder de ?
Hvorfor dog skamme sig?
Der er lavet fem film. De fire fås på DVD, og den femte går i biffen nu.
DVD-filmene hedder De vises sten, Hemmelighedernes kammer, Fangen fra
Azkaban og Flammernes pokal (vist i den rækkefølge)
Den der går i biffen nu hedder Fønixordenen

> men han ved ikke meget om disse film

Så er ungernes onkel gået gkip af nogle ret underholdende film

--
Mvh. John

Fra : Brian Rosenquist

Dato : 28-07-07 16:19

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Det er mine to nevøer og ene niece der ønsker sig disse film af deres
> onkel, men han ved ikke meget om disse film

Hey Hagar

Der er lavet 5 stk.

HP and the Philosophers/Sorceres Stone (De Vises Sten)
HP and the Chamber of Secrets (Hemmelighedens Kammer)
HP and the Prisoner of Azkaban (Fangen fra Azkaban)
HP and the Goblet of Fire (Flammernes Pokal)

Og den der går i biografen nu

HP and the Order of the Phoenix (Føniksordenen)

Så mangler der to

HP and the Halfblood Prince (Halvblodsprinsen)
HP and the Deadly Hallows (Hmmmm. Kan jeg ikke lige huske hvad planen var.
Den er ikke oversat til dansk endnu)

Brian